راه اندازی گرمخانه سیار در کرج

معاونت خدمات شهری شهرداری کرج گفت:با همکاری سازمان حمل و نقل بار و مسافر، ۲ دستگاه اتوبوس به عنوان گرمخانه سیار برای جمع آوری و ساماندهی شبانه افراد بی خانمان و کارتن خواب اختصاص داده شد.

علی اصغر همتی، سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری کرج در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،با اشاره به راه اندازی گرمخانه سیار برای اولین بار در کرج، گفت: همزمان با برودت هوا و بارندگی های اخیر، این معاونت۲ دستگاه اتوبوس را برای راه اندازی گرمخانه سیار اختصاص داده است.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری کرج افزود: فعالیت گرمخانه سیار از تاریخ ۹۸/۱۱/۲۷ آغاز شده و تا ۹۹/۰۱/۲۷ ادامه خواهد داشت. 

 همتی گفت : افراد بی خانمان می توانند با استقرار شبانه در این اتوبوس ها به صورت موقت از غذای گرم، چای، آب معدنی، میان وعده، پتو و خدمات اولیه درمانی بهره مند شوند.

او ظرفیت هر اتوبوس را حدود ۲۵ نفر و در مجموع ۵۰ نفر بیان کرد و افزود: پس از جمع آوری، افراد بی خانمان به سرپناه شبانه جاده قزلحصار منتقل می شود.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری کرج گفت: فعالیت گرمخانه آقایان واقع در میدان قدس با ظرفیت ۱۲۰ نفر از اواسط فصل پاییز شروع و تا پایان اردیبهشت ماه ادامه دارد. 

او افزود :ضمن آنکه گرمخانه بانوان نیز در پارک شهید چمران با ظرفیت ۶۰ نفر در تمام طول سال فعال است.

همتی در پایان گفت: از شهروندان تقاضا می شود درصورت مشاهده افراد بی خانمان و کارتن خواب با سامانه ۱۳۷ شهرداری کرج تماس گرفته تا ترتیب انتقال و پذیرایی در گرمخانه ها صورت گیرد. 

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.