مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای برگزاری پروژه‌های کاروان سلامت و حمایتی این جمعیت در دی ماه۱۴۰۲، اعضای فعال دو هزار و ۱۸۰ بسته معشیتی و بهداشتی در بین عزتمندان سطح استان توزیع کردند.

مسعود مثنوی اظهار داشت: داوطلبان این جمعیت در راستای برگزاری پروژه‌های حمایتی و کاروان سلامت در سطح استان، بین ۹۵۰ نفر از عزتمندان شناسایی شده استان، بسته‌های معشیتی و بهداشتی توزیع گردید.

مثنوی افزود: در این اقدام که بامشارکت ۸۵نفر داوطلب فعال جمعیت هلال احمر و توزیع بیش از ۲۱۸۰بسته معیشتی و بهداشتی انجام گردید، که ارزش مالی ۷.۷۹۱.۲۰۰.۰۰۰ ریال می‌باشد.


بیشتر بخوانید


وی افزود: در این کاروان خدماتی از قبیل ویزیت رایگان بیماران، توزیع داروی رایگان، خدمات مشاوره روانشناسی، خدمات ویزیت مامایی، سنجش فشار و قند خون به صورت رایگان به مردم ارائه شد.

مثنوی اضافه کرد: طرح کاروان سلامت از طرح‌های ملی جمعیت هلال احمر است که با هدف کمک به بهبود سطح سلامت محرومان، کاهش هزینه‌های درمانی، ایجاد زمینه رشد و توسعه سلامت در مناطق محروم، ارتقا و بهبود کیفیت زندگی نیازمندان با حفظ کرامت انسانی و همچنین ایجاد مشارکت موثر در بین داوطلبان برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار