توزیع ۳۸۶ سری جهیزیه بین مددجویان چهارمحال و بختیاری

همزمان با هفته احسان و نیکوکاری، پنج هزار بسته معیشتی و ۳۸۶ سری جهیزیه بین مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری توزیع شد.

جاسم محمدی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری در جشن احسان و نیکوکاری گفت: ۳۸۶ سری جهیزیه، ۵۹۰ دستگاه لوازم ضروری زندگی توزیع و ۷۸۲ واحد مسکن نیز به مددجویان واگذار شد.

وی با اشاره به توزیع پنج هزار بسته معیشتی بین مددجویان افزود: برگزاری جشن نیکوکاری از جمله برنامه‌های این نهاد در آستانه ورود به سال جدید و در راستای تأمین بخشی از نیاز‌های معیشتی مددجویان است.


بیشتر بخوانید


محمدی با تشکر از مشارکت دستگاه‌های اجرایی، سازمان، موسسات خیریه و مردم نیکوکار استان برای حمایت از مددجویان این نهاد اضافه کرد: برای حمایت از خیران آیین تقدیر از خیران و نیکوکارانی که در طول سال ۱۴۰۲ در راستای ارائه خدمات به نیازمندان با این نهاد همکاری داشته‌اند، برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تمام مراکز نیکوکاری استان و ادارات کمیته امداد آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند، افزود: شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* و همچنین واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۱۲ نزد صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت از روش‌های غیرحضوری کمک به نیازمندان در آستانه نوروز است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.