مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: بیش از ۲۰۰ هکتار از اراضی مهاباد در راستای تامین زمین برای اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن الحاق به محدوده شده است.

سیدمحسن حمزه‌لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در جلسه با نمایندگان شهرداری و اعضای تعاونی‌های مسکن مهاباد، گفت: مشکلات تعاونی‌های مسکن در کانون توجه این اداره‌کل بوده و اهتمام ویژه برای حل مسائل مربوط به تعاونی‌های مسکن وجود دارد.

وی همچنین از الحاق زمین به محدوده بیش از ۲۰۰ هکتار از اراضی مهاباد برای طرح‌های نهضت ملی مسکن، افزود: اولویت و سیاست ما پشتیبانی از تولید مسکن در عرصه‌های گوناگون همراه با تامین خدمات مورد نیاز مطابق استاندارد‌های شهرسازی است.

حمزه‌لو اضافه کرد: روند اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در مهاباد با جدیت دنبال می‌شود و مشکلی در روند اجرای طرح‌ها وجود ندارد.

وی یادآور شد: برنامه ابلاغی ۴ ساله در مهاباد ساخت ۱۶ هزار و ۵۰۵ واحد مسکونی در بخش‌های روستایی، خودمالکی، حمایتی و بازآفرینی است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: مشکلی از بابت تامین زمین در مهاباد وجود ندارد و اولویت ما خانه‌دارکردن آحاد مختلف مردم و تامین مسکن است.

در ادامه این جلسه در خصوص الحاق اراضی و تامین زمین برای اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن بحث و تبادل نظر شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.