ایروانی گفت: ۶۹ هکتار در طرح نهضت ملی مسکن به نهبندان الحاق شده است که نقشه‌ها باید از سوی راه و شهرسازی به نهبندان ابلاغ شود.

ایروانی فرماندار نهبندان با اشاره به طرح نهضت ملی مسکن گفت: در سایت نهضت ملی مسکن نهبندان ۳۲ هکتار زمین برای ۷۷۵ متقاضی تاکنون واگذار شده است.

او با بیان اینکه قرارداد واگذاری مسکن از سوی راه و شهرسازی و بنیاد مسکن در شهرستان در سال ۱۴۰۱ به متقاضیان واگذار شده بود، افزود: مردم بعد از واگذاری کار خود را آغاز کرده اند، اما با مشکل آماده سازی روبرو شدیم که با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) زمین ۳۲ هکتاری و ۶۹ هکتاری که به دلیل تعداد متقاضیان بالا مجدد الحاق شد، آماده شده است.

ایروانی تصریح کرد: یکی از مشکلات آماده سازی زمین نهضت ملی مسکن در نهبندان حجم سنگین و بالای خاکبرداری است که این فرآیند واگذاری را به تأخیر انداخته و انتظار داریم راه و شهرسازی بر اساس قراردادی که با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) منعقد کرده‌اند این موانع هم رفع و در کمترین زمان آماده شود.

فرماندار نهبندان با بیان اینکه پیش بینی شده است زمین‌های نهضت ملی مسکن (۳۲ هکتار) ۹ ماهه آماده سازی شود، عنوان کرد: انتظار است زیرسازی‌های آب، برق و گاز از سوی دستگاه‌های متولی از هم اکنون برنامه ریزی شود تا با مشکل مواجه نشویم.

او گفت: ۶۹ هکتار در طرح نهضت ملی مسکن به نهبندان الحاق شده است که نقشه‌ها باید به وسیله راه و شهرسازی به نهبندان ابلاغ شود؛ در این مرحله نیز یک هزار و ۴۰۰ متقاضی پوشش داده خواهد شد.

ایروانی گفت: این ۶۹ هکتار شامل مسکن طلاب و قانون فرزندآوری است که هر چه سریع‌تر به متقاضیان واگذار شود مورد رضایت خاطر مردم را فراهم خواهیم کرد.

برچسب ها: مسکن ملی ، الحاق زمین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار