عراقی‌زاده گفت: ۲۸۰ کیلومتر از جاده‌های کرمان روکش آسفالت شد و ۱۲۵ کیلومتر راه روستایی جدید در استان کرمان به بهره‌برداری رسید.

احسان عراقی‌زاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان، گفت: سالانه حدود سه هزار میلیارد تومان اعتبار عمرانی سازمان حمل و نقل جاده‌ای در استان کرمان هزینه می‌شود.

وی با اشاره به این که در یک سال گذشته ۸۰۰ کیلومتر آسفالت در محور‌های استان کرمان انجام شده است، اظهار داشت: ۳۵ نقطه حادثه‌خیز با اعتبار ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اصلاح شده و یا در حال رفع حادثه خیزی است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان با بیان اینکه استان کرمان رتبه دوم حمل و نقل کالا و رتبه سوم حمل و نقل مسافر کشور را دارا است، افزود: سالانه بیش از ۲۶۰ کیلومتر احداث راه‌های روستایی در استان کرمان انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: یک و نیم کیلومتر از جاده شهداد نهبندان را که در سیل سال ۹۷ تخریب شده است، در حال بازسازی است که امیدوار هستیم بازسازی این محور با اعتبارات موجود هر چه سریع‌تر به نتیجه برسد.

عراقی زاده با اشاره به اینکه ۷ هزار کیلومتر خط‌کشی جاده‌های استان کرمان انجام شده است، گفت: در این خصوص ۲۸۰ کیلومتر از جاده‌های استان کرمان روکش آسفالت شده و ۱۲۵ کیلومتر راه روستایی جدید به بهره‌برداری رسیده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار