روزنامه رای الیوم نوشت ساعات آتی بسیار سرنوشت ساز است و شاهد گشایش بزرگ در زمینه آتش‌بس در غزه خواهد بود.

روزنامه فرامنطقه‌ای «رای الیوم» نوشت: ساعات آتی بسیار سرنوشت ساز است و شاهد گشایش بزرگ در زمینه آتش بس در غزه و نیز در سطح روابط میان جنبش‌های فتح و حماس خواهد بود.

به گزارش رای الیوم، برخی منابع فلسطینی به تحرکات جدید مصر اشاره کردند که طی ساعات آتی درباره فلسطین و در راس آن‌ها جنگ کنونی در غزه شروع خواهد کرد؛ جنگی که وارد ماه چهارم خود شده است.

این منابع بیان کردند: قاهره از حماس و جهاد اسلامی برای سفر به مصر طی روز‌های آتی دعوت خواهد کرد تا پرونده آتش بس و مبادله اسیران را مورد بررسی قرار دهد.مصر چراغ سبز رژیم صهیونیستی را برای وساطت در زمینه مبادله جدید اسیران دریافت کرده و این در سایه موضع حماس است، مبنی بر اینکه توافق مبادله اسیران جدید فقط با توقف کامل جنگ علیه غزه امکان پذیر است.

به گفته این منابع، قاهره از جنبش فتح نیز برای سفر به قاهره دعوت خواهد کرد تا پرونده فلسطینی مربوط به آشتی و نیز آینده غزه مورد بررسی قرار گیرد و این در سایه خشم «محمود عباس» رییس تشکیلات خودگردان فلسطین از مواضع حماس و اظهاراتش درباره غزه و کنترل آن است.

این منابع همچنین اعلام کردند: ساعات آتی بسیار سرنوشت ساز خواهد بود و شاهد گشایش بزرگ در زمینه آتش بس و جنگ در غزه و نیز در سطح روابط میان فتح و حماس خواهد بود. قاهره ابتکار و طرح جدید را آماده کرده و آن را به طرف‌های فلسطینی برای بررسی آن ارائه خواهد کرد.

این در حالی است که پنجشنبه گذشته گروه‌های فلسطینی با هرگونه توافق یا مبادله اسیران با رژیم صهیونیستی مگر با توقف کامل جنگ غزه، مخالفت کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۹ ۲۶ دی ۱۴۰۲
اخه این جنگ چه لرزمی داشت که شروع کنید وقتی خسارت شدیدداشت چه زنان وکودکان زیادی که شهیدنشدن وپیروزی هم نداشت واسرائیل منحوسم ازبین نرفت ای کاش سنجیده ترعمل کرده بودن حیف این همه کودک بی گناه شهیدکه خونشون ریخته شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۳ ۲۶ دی ۱۴۰۲
کارهایی احساسی بدون تعقل
-
ناشناس
۱۲:۴۶ ۲۶ دی ۱۴۰۲
عزیز دل برادر جوابتان را را امام خمینی داده اند : ما جنگ نمی کنیم که شکست بخوریم یا پیروز شویم ما به تکلیفمان عمل می کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۰ ۲۶ دی ۱۴۰۲
رژیم صهیونیستی باید تاوان ۲۴هزار تا انسان بیگناه را پرداخت کند. جامعه جهانی نباید نسبت به این موضوع سکوت کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۵ ۲۶ دی ۱۴۰۲
محمودعیاش رااگرمی کشتندخوب بود
آخرین اخبار