یوآو گالانت اعلام کرد نظامیان صهیونیست وارد مرحله بعدی جنگ در غزه می‌شوند.

گرچه رژیم صهیونیستی طی مذاکراتی که با کمک میانجیگران مصری و قطری با حماس داشت توانست با تبادل اسرا شماری از اسیران صهیونیست را آزاد کند، اما تل آویو در ادامه از مذاکره بیشتر سر باز زد، زیرا آزادی اسرای فلسطینی بیشتر را شکستی برای خود می‌دانست. به همین دلیل جنگ در غزه همچنان با شدت بالا ادامه دارد. 

به گزارش الجزیره، یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) اعلام کرد نظامیان اسرائیلی به مرحله بعدی جنگ می‌روند. اکنون مرحله فشرده جنگ در شمال غزه به پایان رسید و جنگ در جنوب غزه به زودی با شدت کمتری ادامه خواهد یافت. 

وی با اشاره به درخواست‌ها برای بازگشت اسرای صهیونیست، گفت: تنها راه مذاکره برای آزادی اسیران ما، ادامه فشار نظامی است. 

گالانت با اشاره به اینکه غزه پس از جنگ توسط فلسطینیان اداره خواهد شد، افزود: پایان جنگ باید با یک اقدام سیاسی انجام شود. 

در خبری دیگر آمده، رژیم صهیونیستی یکی از چهار لشکر فعلی خود را از غزه خارج می‌کند.

لشکر ۳۶ ارتش رژیم صهیونیستی برای استراحت و آموزش قبل از تصمیم گیری در مورد اعزام مجدد به سرزمین‌های اشغالی بازخواهد گشت. این لشکر پیش‌تر در شمال غزه مستقر بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۰:۰۲ ۲۶ دی ۱۴۰۲
مرگ بر صهیونیسم جنایتکار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۹ ۲۶ دی ۱۴۰۲
خخخ اینا دنبال تونل ها هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۸ ۲۶ دی ۱۴۰۲
صهیونیست غاصب کود کش
باید کاملا گورتو گم کنی وسریع به درک بروی
این کارها فایده ای نداره
مرگ بر اسرائیل وآمریکا وحامیانشان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۵ ۲۶ دی ۱۴۰۲
مرگ بر صهیونیسم مرگ بر امریکا

شما هنوز مسلمونارو نشناختی؟؟؟همشون به شوق شهادت می‌جنگند
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۰۴:۱۹ ۲۶ دی ۱۴۰۲
بسم رب الشهدا و الصدیقین : به اذن الله خداوند جل جلاله به زودی زود نیست نابود می شوید جنایتکاران صهیونیستی آمریکایی انگلیسی غربی شرقی ملعونین مشرکین ظالمین ستمگران فاسدین فاسقین مجرمین گنهکاران خبیث نحس نجس ‌والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۶ ۲۶ دی ۱۴۰۲
آدم دروغگو
Iran (Islamic Republic of)
عابدینی
۰۱:۰۳ ۲۶ دی ۱۴۰۲
ریاست محترم و معظم قوه قضاییه سلام علیکم و رحمه الله.احتراما به استحضار میرسانیم کلانتری ظالم شهر مهاجران در اطراف اراک از ساعت ۱۲ نیمه شب تاکنون با انتشار گازهای سوزش آور شدید داخل منازل مردم، به شدت مردم را آزرده کرده است و کلانتری ظالم و فاسق از طریق کانالهای فاضلاب منازل مردم در خیابان معلم سم پاشی های شدید و غلیظی کرده است و استمرار دارد و تنگی نفس شدید برای مردم ایجاد کرده است در ۵ سال اخیر این کلانتری ظالم،کانال فاضلاب منزل را تخریب کرده است و در شبانه روز ۲۰ بار این چاههای فاضلاب را برای شکنجه دادن مردم سم پاشی میکند و قصد جان مردم را دارد لذا از حضرتعالی درخواست میکنیم این عمل قبیح کلانتری مهاجران را مواخذه کنید و گروهی را برای پیشگیری از سم پاشی کلانتری به خیابان معلم مهاجران بفرستید.و ماموران کافر کلانتری غاصب و متجاوز به کانالهای فاضلاب منزل مردم را دستگیر و محاکمه و مجازات کتید تا دیگر داخل کانالهای فاضلاب منزل مردم گازهای سوزش آور و آزاردهنده برعلیه سلامتی مردم منتشر نکنند و مردم را از حق هوا محروم نکنند.مامورین فاسق کلانتری به سفارش جنایتکاران اعم از زهرا الله قلی و اسماعیل کیانزاد قصد خفگی مردم و نابود کردن مردم مسلمان را دارند و این جنایت بزرگی است که کلانتری مهاجران با سم پاشی هوای داخل منازل مردم را آلوده و غیر قابل تنفس میکند و مردم را از تنفس محروم کرده است و گلو درد و تنگی نفس و مسمومیت و... برای مردم مسلمان و بیگناه ایجاد کرده است.ان شاء الله خداوند ظالمین و مسئولین منافق و گناهکار را عقوبت کند.درخواست میکنیم ریاست معظم قوه قضاییه در اسرع وقت بازرسین را از سازمان بازرسی کل کشور برای بازجویی و محاکمه جنایتکاران در کلانتری مهاجران بفرستید و آژانس ماهان (تاکسی تلفنی) در بالای خیابان معلم را بازجویی کنید و جنایتکاران کلانتری در این آژانس را دستگیر کنید تادیگر کلانتری به مردم مظلوم و مسلمان، خیانت و دشمنی و ظلم و عناد نکند. و گازهای سمی و سوزاننده را از طریق آژانس ماهان داخل منازل مردم منتشر نکنند.ریاست قوه قضاییه دستور بدهند تا مامورین فاسد کلانتری در بالای خیابان معلم(تاکسی تلفنی ماهان) از سم پاشی دست بکشند و به فاضلابهای منازل مردم دست درازی نکنند.
با سپاس
آخرین اخبار