مدیر عامل شرکت گاز استان سمنان گفت: مصرف گاز در استان سمنان به رغم میانگین دمایی بالاتر نسبت به مدت مشابه سال گذشته به طور متوسط ۱۲ درصد افزایش داشته است.

سید جواد حقیقت حسینی مدیر عامل شرکت گاز استان سمنان گفت: میزان مصرف گاز در بخش خانگی این استان حدود ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار متر مکعب است و مشترکان بر اساس اقلیم‌های آب و هوایی خیلی سرد تا خیلی گرم در ۱۲ پله مصرفی تقسیم بندی شده اند.

وی افزود: در مقایسه به دی ماه سال گذشته، ۶۰ درصد مشترکان گاز استان سمنان در پله‌های مصرفی یک تا سه هستند که الگو را رعایت کردند و ۳۹ درصد در پله‌های مصرفی چهار تا ۱۰ قرار دارند که معادل یا بالاتر از الگو گاز مصرف کردند.

مدیر عامل شرکت گاز استان سمنان افزود: فقط یک درصد از مشترکان، پر مصرف شناخته شده اند که طبق این طبقه بندی به جای پرداخت ۴۱ تومان برای مصرف هر متر مکعب مصرف گاز باید مبلغ ۶ هزار تومان پرداخت کنند.

به گفته وی، با اجرای طرح اختصاص پاداش به مشترکان کم مصرف، تاکنون ۱۲۰ هزار مشترک گاز در استان سمنان در مجموع افزون بر ۱۹ میلیارد ریال پاداش صرفه جویی در قالب تخفیف مبلغ گازبهاء دریافت کردند.

مدیر عامل شرکت گاز با اشاره به تداوم اجرای این طرح در زمستان امسال نیز خاطرنشان کرد: مشترکان خانگی که تا ۱۵ اسفند حداقل ۱۰ تا ۳۵ درصد کاهش مصرف گاز نسبت به دوره زمانی پارسال داشته باشند ۵ برابر قیمت تمام شده گاز طبیعی از پاداش برخوردار می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.