فرماندار پیرانشهر گفت: بارش برف با ارتفاع یک متر راه دسترسی ۱۱ روستای مناطق کوهستانی این شهرستان را مسدود کرد.

خضر کاک‌درویشی فرماندار پیرانشهر گفت: عملیات بازگشایی راه دسترسی روستا‌های این شهرستان که به علت بارش برف و کولاک سنگین مسدود شده بود توسط تیم‌های راهداری در حال انجام است، اما با وجود تلاش‌های شبانه روزی هنوز هم راه ۱۱ روستای این شهرستان مسدود است.

وی اضافه کرد: به علت ارتفاع زیاد برف تیم‌های راهداری با استفاده از بولدزر مشغول بازگشایی راه دسترسی این روستا‌ها هستند و امروز بولدزر راهداری در مسیر روستای ۲ خانواری یاقوش که ۴۵ کیلومتر با پیرانشهر فاصله دارد، در حال عملیات برف‌روبی بود.

فرماندار پیرانشهر با اشاره به اینکه طبق اعلام هواشناسی این سامانه باشی از امروز منطقه ما را ترک می‌کند، ابراز امیدواری کرد امروز به تدریج راه دسترسی روستا‌های محصور در برف این شهرستان توسط تیم‌های راهداری بازگشایی شود.

وی افزود: عوامل راهداری این شهرستان ۴۵ کیلومتر از محور‌های پیرانشهر - تمرچین و پیرانشهر - میرآباد را در چندین نوبت برف‌روبی و نمک‌پاشی کردند تا تردد خودرو‌ها در این مسیر‌ها بدون مشکل انجام شود.

کاک‌درویشی در ادامه گفت: هم اکنون ۳۲ نفر از عوامل راهداری پیرانشهر با استفاده از ۳۲ دستگاه ماشین آلات راهداری سبک و سنگین در محور‌های بین شهری و روستایی این شهرستان مشغول خدمت‌رسانی هستند.

وی از شهروندان خواست طی این مدت که بارش‌ها تداوم دارد از سفر‌های غیرضروری خودداری کنند و در صورت تردد در جاده‌ها وسیله نقیله خود را به سوخت کافی و وسایل گرمایشی تجهیز کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.