بر اساس اطلاعات منتشر شده، افزایش فروش فولکس واگن در سال ۲۰۲۳ ناشی از تولید خودروهای بازار انبوه و شرکت زیر مجموعه آئودی بوده که تحویل خودروی آن از فروش این شرکت در دوران پیش از همه گیری کرونا نیز ۱.۹ میلیون دستگاه فراتر رفته است.
این خودروساز آلمانی گزارش داد که تحویل خودرو در سال گذشته ۱۲ درصد افزایش یافته و به ۹.۲۴ میلیون دستگاه رسیده است که نشان از بهبود تولید دارد؛ چراکه گلوگاههای زنجیره تامین کاهش یافته است.
به تفکیک رشد ۳۴.۶ درصدی در فروش کوپرا، افزایش ۶.۷ درصدی در فروش خودروهای سواری فولکسواگن و افزایش ۱۷.۴ درصدی در فروش در آئودی گزارش شده است.
البته سهم فولکس واگن از فروش خودروهای برقی کمتر از رقبای آلمانی خود با بوده و تنها ۸ درصد از تولیدات این شرکت را شامل میشود.