مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان یزد گفت: در هشت ماهه اول امسال، در زمینه آمار تصادفات رتبه دوم کاهش فوتی‌ها و از نظر کاهش تعداد فوتی‌ها رتبه سوم کشور را داریم.

رستگاری مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان یزد گفت: در عملکرد نه ماهه امسال نزدیک به ۴۸ سامانه هوشمند جاده‌ای ارتقا و یا تعویض شده اند و در بحث سامانه‌های نظارتی ۲۱ سامانه داشته ایم که با اضافه شدن سه سامانه دیگر این تعداد به ۲۷ سامانه رسیده است و سه سامانه دیگر نیز تا پایان سال به سامانه‌ها اضافه می‌شود و ۱۳ سامانه بروز رسانی شده داریم.

او ادامه داد: دربحث سامانه ثبت تخلف سرعت، ۵۶ سامانه فعال است و در آینده چهار سامانه در محور ابرکوه – مهردشت نصب می‌شود که کمک شایانی به کاهش حوادث جاده‌ای و کاهش سرعت می‌کند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان یزد گفت: ۹۶ سامانه تردد شمار و چهار سامانه در محور ابرکوه -صفاشهر و بهاباد –کوهبنان اضافه شد و ۱۰۰ سامانه تردد شمار تمامی ورودی‌ها و خروجی‌های یزد را تحت مانیتورینگ مرکز مدیریت راه‌ها قرار می‌دهد. 

رستگاری به ۱۵۵ نقطه حادثه خیز در استان یزد اشاره کرد و افزود: از این تعداد ۱۴۶ نقطه اصلاح شده است که حدود ۱۲۸ نقطه آن مربوط به دو سال گذشته است و ۹ نقطه در حال اجرای اصلاح هندسی در محور یزد، بافق، بهاباد، تقاطع چادرملو در محور یزد- طبس و یک تقاطع در مهریز است و در سایر محدوده‌ها دوربین فعال داریم و بزودی نقاط حادثه اصلاح می‌شود.

او گفت: در زمینه آمار تصادفات رتبه دوم کاهش فوتی، و از نظر تعداد فوتی رتبه سوم را نسبت به ۲۸ استان دیگر در کشور داریم.

برچسب ها: تصادفات ، کاهش فوتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.