باید بدانیم مسئله بی حجاب برنامه ریزی شده بوده، دشمنان با بی حجابی قصد دارند همه را فاسد کنند و این سیاست دشمن است.

امام جمعه اصفهان در دیدار با دبیر شورای ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر کشور و اعضای ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان گفت: امر به معروف و نهی از منکر از مسائلی است که جهان را آباد می‌کند و اگر همه، کار هدایت گری را انجام دهیم دیگر مشکلی وجود نخواهد داشت.


آیت الله سیدیوسف طباطبایی نژاد اجرای امر به معروف ونهی از منکر را در همه ادارات حکومت اسلامی ضروری دانست و گفت: بنا نیست که ستاد امر به معروف و نهی از منکر در همه جا وارد شود، بلکه برخی از مسائل مربوط به اماکن و برخی مربوط به شهرداری و دیگر سازمان‌ها و ارگان‌ها است، البته در اصفهان همه ادارات این دلسوزی را دارند.


امام جمعه اصفهان افزود: وظیفه ما نگاه داشتن جامعه اسلامی است، اما جامعه باید جامعه‌ای باشد که برای خوب شدن، مهیا باشد و باید در آن امری نباشد که افراد به طرف فساد کشیده شوند.


در این جلسه دبیر شورای ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر کل کشور هم گفت: بر اساس قانون، ستاد پنج مأموریت اصلی دارد که شامل ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر، حمایت از تشکل‌های مردمی و مطالبه گری، دستگاه‌های حاکمیتی، عفاف و حجاب و مراجعات قضایی است که برای آن‌ها برنامه ریزی شده و برخی در مرحله اجرا است.


حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین طاهری افزود: در دانشگاه‌های استان هم شورای امر به معروف و نهی از منکر در حال شکل گیری است و برای اجرای طرح دانشجوی مسئول نیز برنامه ریزی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.