اشتغالزایی هزار و ۷۵۰ نفری با تشکیل تعاونی‌های جدید

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: با تشکیل تعاونی‌های جدید در ۹ ماه گذشته هزار و ۷۵۰ فرصت شغلی جدید در استان ایجاد شد.

اشرفی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی با بیان اینکه با تشکیل تعاونی‌های جدید در ۹ ماه گذشته هزار و ۷۵۰ فرصت شغلی جدید در استان ایجاد شد، گفت: در مدت مشابه پارسال ۴۹۵ فرصت شغلی جدید با تشکیل تعاونی‌ها در استان ایجاد شد.

او از افزایش ۳۷.۵ درصدی تشکیل تعاونی‌های جدید در ۹ ماه گذشته در مقایسه با مدت مشابه پارسال خبر داد و افزود: در این مدت ۴۴ تعاونی جدید در استان تشکیل شده که این تعداد در مدت مشابه پارسال ۳۳ تعاونی بوده است.

اشرفی ادامه داد: امسال این تعداد تعاونی در گرایش‌های مسکن، کشاورزی، معدنی، مشاغل خانگی، صنعتی، حمل و نقل و تعاونی‌های روستایی روستا تعاون و پیشرفت آبادانی در استان ایجاد شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی تعداد کل تعاونی‌های فعال استان را هزار و ۱۲۱ تعاونی اعلام کرد و عنوان کرد: از میان تعاونی‌های جدید امسال در قالب تفاهم نامه بنیاد علوی ۴ تعاونی پیشرفت آبادانی و ۷ تعاونی روستا تعاون در قالب تفاهم نامه روستا تعاون در استان در زمینه فعالیت‌های روستایی تشکیل شده است.

او اظهار کرد: تعاونی‌ها می‌توانند نقش مهمی را در ایجاد اشتغال پایدار، بهبود و توسعه اقتصادی استان و کشور ایفا کنند.

برچسب ها: فرصت شغلی ، تعاونی ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.