مدیرعامل و عضو شرکت تعاونی مسکن ۰۴ بیرجند گفت: نمایشگاه صنعت ساختمان زمینه تعامل پیمانکاران و خدمات وابسته بخش صنعت استان را فراهم کرده است.

طحان با بیان اینکه ۲۱۷ هزار مترمربع زیربنا در قالب فاز سوم و چهارم پروژه شهید سپهبد صیاد شیرازی بیرجند در حال ساخت داریم، گفت: نمایشگاه صنعت ساختمان و صنایع وابسته ، زمینه‌ای را برای ما فراهم کرده تا بتوانیم فناوری‌های نوین صنعت ساختمان را بشناسیم، قیمت‌ها را تحلیل و از تجهیزات ساختمانی استان استفاده کنیم.

مدیرعامل و عضو شرکت تعاونی مسکن ۰۴ بیرجند تصریح کرد: در حوزه صنعت ساختمان در خراسان جنوبی شهرک صنعتی فعالی نداریم و این یکی از معضلات ما است چراکه سبب شده هزینه‌ها با توجه به حمل ونقل کالا و تجهیزات از سایر استان‌ها افزایشی باشد، این مهم باید پیگیری شود تا فعالین اقتصادی در بخش صنعت بتوانند در حوزه کیفیت کالا در سطح کشور با یکدیگر رقابت کنند.

طحان گفت: هدف اصلی ما استفاده از محصول با کیفیت است و اگر محصولات ساختمانی با کیفیت در استان عرضه شود ما هم از آن استفاده خواهیم کرد.

مدیرعامل و عضو شرکت تعاونی مسکن ۰۴ بیرجند گفت: محصولات ساخت اسکلت فلزی، سرامیک آیداسرام، آجر رومنجان از محصولات با کیفیت و تولیدی صنعت ساختمان استان هستند که قابل رقابت با دیگر محصولات استان‌ها هستند. برای ساخت مسکن در استان خراسان جنوبی مطابق طرح تفصیلی و مطابق قانون، ساخت و ساز‌ها را رعایت می‌کنیم. 

بیست و دومین نمایشگاه صنعت ساختمان و صنایع وابسته درفضایی به مساحت ۳ هزار مترمربع و با حضور بیش از ۳۵ شرکت معتبر خراسان جنوبی و استان‌های همجوار از ۱۹ آذرماه به مدت پنج روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بیرجند پذیرای عموم بازدیدکنندگان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.