مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی از اخذ رتبه یک حوزه تعاون اداره کل استان در سطح کشور در تحقق برنامه عملیاتی ۹ ماهه امسال خبر داد.

اشرفی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: بر اساس نتایج ارزیابی عملکرد ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان‌ها و رتبه بندی بر اساس میزان تحقق عملکرد ۹ ماهه، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی در بخش تعاون موفق به اخذ رتبه اول از سوی سرپرست معاونت امور تعاون وزارت متبوع شد.

او کسب این دستاورد و سایر موفقیت‌های اداره کل در سطح ملی و استانی را ماحصل تلاش، تعهد، پیگیری و تخصص همکاران حوزه تعاون در سطح استان دانست و خواستار حفظ و ارتقاء این جایگاه با همت و تلاش مضاعف شد.

اشرفی از برگزاری ۹ هزار و  ۶۳۲ نفر ساعت آموزش حضوری و مجازی ویژه تعاونگران استان از ابتدای سال خبر داد و بیان کرد: اطلاع رسانی و بهره برداری از سامانه هوشمند بخش تعاون و انعقاد قرارداد با اتاق تعاون استان برای برگزاری دوره‌های حضوری در ۳ ماهه سوم سال از اقدامات حوزه تعاون است.


بیشتر بخوانید


مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی دوره‌های آموزشی برگزار شده را نحوه برگزاری مجامع، آشنایی مدیران، قانون و مقررات بخش تعاون و چرایی و چگونگی بهره وری و صادرات واردات و کار آفرینی عنوان کرد.

او از برنامه‌های پیش بینی شده برای آموزش و توانمند سازی تعاونی‌ها در سال خبر داد و تصریح کرد: با توجه به اهمیت جایگاه آموزش و استفاده از ظرفیت فعالان همه بخش‌ها، مراکز و نهاد‌های آموزشی تعاون در صدد هستیم با آموزش به سمت توسعه و توانمند سازی بخش تعاون گام برداریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.