احمدرضا نقیبزاده گفت: در این نمایشگاه حدود ۱۴۰ غرفه از استانهای مختلف حضور داشتند. در نمایشگاه صنایع دستی یک سالن به هنرمندان شیراز و سالن دیگر به سایر استانها اختصاص یافته بود.
او، استقبال از هر دو نمایشگاه را پرشور توصیف کرد و گفت: آمارها نشان میدهد که مردم شیراز و استان فارس استقبال خوبی برای بازدید از این نمایشگاهها داشتند.
نقیبزاده درباره شیوه تبلیغ نمایشگاه نیز گفت: تبلیغات گستردهای در خصوص این نمایشگاه در فرودگاه مهرآباد و شیراز داشتیم. همچنین تبلیغات در۱۵۰ اتوبوس شهری با همکاری شهرداری شیراز انجام شد، ضمن اینکه بنرهایی نیز بر روی پلهای هوایی شیراز نصب کرده بودیم.
او در خصوص گلایه برخی غرفهداران درباره کم فروشی صنایع دستی گفت: محصولات صنایع دستی با توجه به شرایط اقتصادی مردم به فروش میرود. صنایع دستی معمولاً در سبد خانوادهها گنجانده نمیشود و خانوادهها پس از بازدید از غرفهها یا بازار بر اساس نیازشان اقلامی را خریداری میکنند.
مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری فارس با بیان اینکه این نمایشگاه از جنبههای مختلف تاثیر دارد و مورد توجه قرار میگیرد، گفت: برندسازی و تبلیغات ظرفیتهایی همچون گردشگری مذهبی، میراث فرهنگی، جاذبههای طبیعی و ...که در شیراز وجود دارند میتوانند در جذب گردشگر و تبلیغات موثر باشد.