محبت خواه گفت: با تکمیل و افزایش اعتبارات بانک‌ها و کاهش اعتبارات بانک‌های متخلف شاهد تکمیل واحد‌های مسکن مهر وتسریع در اجرای واحد‌های مسکن ملی خواهیم بود.

خلیل محبت خواه مدیرعامل شرکت عمران پردیس گفت: با تکمیل زیرساخت های واحدهای مسکن مهر به زودی شاهد تحویل واحدها خواهیم بود و روند اجرای پروژه ها تسریع می شود.

به گفته وی هماهنگی برای اجرای این پروژه‌ها در دستور کار قرار گرفته و به زودی تعداد زیادی از پروژه‌های  مسکن مهر  را به بهره برداری خواهیم رساند.

او می‌گوید: در حال حاضر برای تکمیل واحدهای مسکن مهر و همچنین مسکن ملی باید منابع مالی لازم تزریق شود که آن هم باید از سوی بانک‌ها تامین اعتبار شود .

محبت خواه اظهار کرد: در حال حاضر برای افزایش تامین اعتبار بانک‌ها باید طبق قانون برنامه هفتم توسعه از اعتبارات بانک های متخلف کاسته و به بانک‌های که در این زمینه همکاری داشته‌اند اضافه شود که در این زمینه هم باید بانک مرکزی و وزارت راه وشهرسازی همکاری کنند.

وی گفت: در حال حاضر همکاری برخی از بانک‌ها در این بخش مناسب بوده اما باید بانک‌ها ی دیگر هم در این زمینه همکاری بهتری داشته باشند که  یکی از راهکارهای آن کاهش اعتبارات بانک‌های متخلف و افزایش اعتبارات بانک‌های  دولتی است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار