مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان در کمیسیون نظارت بر اصناف جنوب کرمان گفت: آموزش اصناف و بازاریان امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.

کمیسیون نظارت بر اصناف جنوب کرمان با حضور مدیرکل و معاون بازرگانی اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان، فرماندار و معاون فرماندار شهرستان جیرفت و سایر اعضا برگزار شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان در این نشست با اشاره به نقش و اهمیت کمیسیون نظارت بر اصناف جنوب کرمان، بیان داشت: این جلسه از کمیسیون نظارت بر اصناف جنوب کرمان برای رسیدگی به شکایت‌های انتخابات اتحادیه‌های صنفی شهرستان‌های جنوب کرمان و برنامه ریزی برای حوزه‌های بازار و اصناف جنوب کرمان تشکیل شده است.

 

مسلم مروجی فرد برگزاری دوره‌های آموزشی را برای اتحادیه‌های صنفی، اصناف و بازاریان در جنوب استان کرمان لازم و ضروری دانست و افزود: آموزش‌های اصناف و بازاریان باید به صورت مستمر و به روز باشد.

وی با اشاره به رشد صنعت و صنایع در جنوب کرمان، تصریح کرد: برای ایجاد اشتغال پایدار و کاهش بیکاری، اصناف و اتحادیه‌های صنفی باید برای ورود مشاغل خدماتی و تولیدی که می‌توانند به حوزه صنعت و صنایع خدمات دهند؛ نیازسنجی، برنامه ریزی و اقدام کنند.

در این جلسه علاوه بر مصوبات حوزه بازار و اصناف در رابطه با شکایت‌های مربوط به انتخابات اتحادیه‌های صنفی رسیده به کمیسیون نیز تصمیماتی گرفته شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.