شاخه نظامی حماس از نابودی مواضع دشمن صهیونیستی در مناطق مختلف غزه خبر داد.

گرچه رژیم صهیونیستی با تسلیحات پیشرفته آمریکایی که در اختیار دارد از هیچ گونه جنایتی علیه فلسطینیان دریغ نمی‌کند و تاکنون نزدیک به ۲۲ هزار غیرنظامی را به خاک و خون کشیده است، اما نیرو‌های مقاومت نیز در برابر دشمن صهیونیستی دست و پا بسته نبوده اند. 

به گزارش الجزیره، گردان عزالدین قسام، شاخه نظامی حماس امروز با انتشار گزارشی از هدف قرار دادن مواضع دشمن صهیونیستی در مناطق مختلف غزه خبر داد. 

براساس این گزارش، نیرو‌های مقاومت یک تانک مرکاوای دشمن صهیونیست را در خان یونس با موشک یاسین ۱۰۵ منهدم ساختند. همچنین یک خانه در شمال خان یونس که نظامیان صهیونیست در آن حضور داشتند به وسیله تله انفجاری منهدم شد. 

رزمندگان حماس همچنین موفق شدند ۳ نظامی صهیونیست را در شمال خان یونس با موشک ضدنفر هدف قرار داده و به هلاکت برسانند. نظامیان صهیونیست در همین منطقه پس از ورود به یک تونل مقاومت اسیر تله انفجار شده و جان خود را از دست دادند. 

در مرکز غزه نیز تک تیراندازان مقاومت یک سرباز صهیونیست را با شلیک مستقیم به هلاکت رساندند. خودرو‌های نظامیان صهیونیست نیز با گلوله‌های پیاپی و تسلیحات ضدنفربر در شرح محله طوفاح غزه هدف حملات رزمندگان فلسطینی قرار گرفتند. 

تاکنون رژیم صهیونیستی از جان باختن ۱۷۰ تن از نظامیان خود در عملیات نیرو‌های مقاومت در غزه خبر داده است.

برچسب ها: جنگ غزه ، فلسطین ، حماس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار