دریافت کرایه‌های بی‌حساب و کتاب توسط تاکسی‌های اینترنتی در سایه عدم نظارت حداقلی!

منازعه بر سر نرخ تاکسی‌های اینترنتی همچون اسنپ و تپسی قدمتی ۸ ساله دارد و تاکسی‌های اینترنتی در سایه عدم نظارت حداقلی، اقدام به دریافت کرایه‌های بی‌حساب و کتاب کرده‌اند و حالا قرار است شهرداری تهران در این زمینه ورود کرده و به کرایه‌ها سر و سامان دهد.

 فعالیت تاکسی‌های اینترنتی به دلیل دسترسی آسان و نرخ مناسب کرایه در سال‌های اخیر رشد بسیار چشمگیری داشته است و همین امر باعث شده، بازار کار آنان روز به روز داغ و داغ‌تر شود.

اما موضوعی که این روز‌ها موجبات شکایت شهروندان را فراهم کرده است، افزایش بی‌رویه نرخ کرایه‌های این تاکسی‌ها است که در ساعات پیک ترافیک یا بارندگی بدون هیچ معیار و نظارتی روند رو به رشد نجومی به خود گرفته است.

براساس قانون، مدیریت حمل ونقل درون شهری در هر شهری برعهده سازمان شهرداری است، اما با وجود آنکه از فعالیت تاکسی‌های اینترنتی حدود یک دهه می‌گذرد هنوز هیچ نظارتی از سوی شهرداری بر آن‌ها صورت نگرفته است!

آبان ماه امسال بود که سید جعفر تشکری هاشمی؛ رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران به این موضوع واکنش نشان داد و گفت: اسنپ و تپسی تاکسی نیستند؛ بلکه خودرو‌های شخصی هستند که بصورت بر خط از طریق شرکت‌هایی که هیچ مجوزی از شهرداری تهران ندارند، درحال فعالیت هستند.

وی با تاکیدبر اینکه شهرداری باید به‌صورت برخط به شهروندان خدمات ارائه دهد، عنوان می‌کند: متاسفانه خودرو‌های شخصی اینترنتی نه در نوع فعالیت و نه در نرخ گذاری هیچ مجوز قانونی از شهرداری تهران ندارند.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به نرخ کرایه خودرو‌های اینترنتی ادامه می‌دهد: نرخ کرایه این خودرو‌ها در ساعت اوج ترافیک بسیار عجیب می‌شود و این مبالغ به هیچ عنوان منصفانه نیست و مصوبه شورای شهر تهران را ندارند؛ بر همین اساس مبالغی که دریافت می‌شود کاملا خلاف نص صریح قانون است، زیرا قیمت گذاری تاکسی‌ها وظیفه شورای شهر است.

به گفته تشکری هاشمی برای حل این مشکل پیگیری‌هایی انجام شده است و رئیس شورای شهر تهران نیز تأکید کرده تا در نشست‌هایی با وزارت صمت، وزارت کشور و وزارت ارتباطات که برخی از مجوز‌ها را صادر می‌کند، مشکلات را حل کنیم.

اما نکته حائز اهمیت این است که با گذشت ۲ ماه از واکنش عضو شورا همچنان رویه افزایش نرخ کرایه تاکسی‌های اینترنتی در ساعات اوج ترافیک و بارندگی ادامه دارد و نظارتی بر روی آن‌ها صورت نمی‌گیرد.

در همین راستا مهدی چمران؛ رئیس شورای شهر تهران در روز‌های اخیر در صحن علنی شورای شهر به این موضوع واکنش نشان داد و گفت: با بارش باران هیچ یک از تاکسی‌ها اعم از تاکسی‌های اینترنتی و معمولی حق افزایش کرایه‌های خود به دلیل بارش باران و تغییر شرایط آب و هوایی را ندارند.

وی تصریح می‌کند: شورای شهر تهران برای تاکسی‌های معمولی نرخ مصوبی را به تصویب رسانده و تاکسی‌های معمولی هم ملزم به رعایت و دریافت کرایه‌ها بر اساس نرخ مصوب هستند.

رئیس شورای شهر تهران هرگونه افزایش کرایه از سوی تاکسی‌های اینترنتی و معمولی را در زمان بارش باران خلاف قانون و مقررات دانست.

چمران تاکید می‌کند: نرخ تمام وسایل حمل و نقل عمومی باید توسط شورا‌ها تعیین و به تصویب برسد و اینکه اعلام شود تاکسی‌های اینترنتی از وزارت کشور مجوز گرفته‌اند و اتحادیه آن‌ها نرخ‌ها را مشخص می‌کند، درست نیست.

البته رئیس شورای شهر تهران نه تنها به افزایش نرخ کرایه تاکسی‌های اینترنتی و لزوم نظارت و تعرفه‌گذاری خدماتشان از سوی شهرداری منتقد است بلکه از نقص خدمات آن‌ها در سرویس‌دهی به مدارس هم گله می‌کند و می‌گوید: تاکسی‌ها علاوه بر زمان بارش در سرویس‌دهی مدارس نیز نتوانستند به مسئولیت خود عمل کنند و شورا بنا دارد به‌زودی با مطالعاتی که در ارتباط با تاکسی‌های اینترنتی انجام خواهد داد نرخ‌گذاری تاکسی‌ها را در صحن شورا انجام بدهد.

و اما در نهایت پای وزیر کشور هم به این مسئله باز شد، احمد وحیدی؛ وزیر کشور درباره تعیین تعرفه تاکسی‌های اینترنتی اظهار می‌کند: زمانی که یک تاکسی قرار است در شهر فعال شود، اتحادیه مربوط به آن باید در جریان هماهنگی آن قرار بگیرد. ما در این رابطه شهرداری را به عنوان ساماندهی حمل و نقل درون‌شهری می‌شناسیم و شهرداری‌ها باید در این حوزه ورود پیدا کنند.

وزیر کشور تصریح می‌کند: ساماندهی حمل و نقل درون‌شهری یکی از تکالیف شهرداری‌هاست و تعیین تعرفه تاکسی‌های اینترنتی نیز به عهده شهرداری‌ها قرار دارد. متن قانون در خصوص تاکسی‌های اینترنتی این است که شهرداری باید کرایه‌ها را تنظیم کند که البته امیدواریم با همکاری تاکسی‌های اینترنتی این مهم حاصل شود.

با وجود اینکه تاکسی‌های اینترنتی برای سهل‌الوصول بودن و ... این روز‌ها مورد استقبال رو به گسترش مردم قرار گرفته است مجوز فعالیت ندارند برهمین اساس باید مسئولان مربوطه برای ساماندهی فعالیت آن‌ها تدبیری بیندیشند تا شهروندان قربانی این ناهماهنگی نشوند.

منبع تسنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۸۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۵ ۱۶ دی ۱۴۰۲
آقا هر کی اگر پشت این فرمون نشینه مسافرکشی نکنه تا فردا هم بگی دردت را نمیفهمه.جه سخته این کار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۹ ۱۴ دی ۱۴۰۲
اسنپ رو نذاشتن که کسی بره توش کار کنه گذاشتن هر کی هر جا میره یکی دیگه رو هم برسونه و سفرا تک سرنشینه نباشه و پول بنزین و روعن و لاستیکش دربیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۶ ۱۴ دی ۱۴۰۲
اسنپ بهترین وسیله حمل و نقله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۳ ۱۳ دی ۱۴۰۲
کرایه تاکسی مسافت از فرودگاه امام خمینی تا تهران خیلی زیاده اما اسنپ خیلی کمتر میگیره
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۷:۴۳ ۱۳ دی ۱۴۰۲
کارنکنیدخوب همه ناراضین چراکارمیکنیدمنم ی سه ماهی بودم دیدم اسنپ خوب نیست ب آژانس برگشتم پولش کامل توجیبته
Iran (Islamic Republic of)
A2aliakbar
۰۷:۰۸ ۱۳ دی ۱۴۰۲
همین الان هم بصرفه نیست
کرایه های اسنپ واقعا کمه و خرج و استهلاک ماشین در نمی اد
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۱:۲۱ ۱۲ دی ۱۴۰۲
به این کرایه های درب وداغون میگید افسار گسیخته، کسی نباید فکر این راننده، که از رو اجبار شدن برده اسنپ و تپسی را بکند،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۶ ۱۲ دی ۱۴۰۲
من خودم اسنب کار میکنم
البته پاره وقت
دیشب مسافر بردم آز خیابان شیراز تا خیابان حسینی را
فقط ۲۰ هزار تومان فاصله ۲-۵ کیلو
شما کمسیون کم کنید فاصله ای که تا به مسافر هم در نظر بگیرید
واقعا صرف میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۴ ۱۳ دی ۱۴۰۲
کار نکن
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۰۰ ۱۲ دی ۱۴۰۲
سلام کرایه اسنب و تبسی که مردم بیچاره دارن کار میکنن کرایه دربستی ۵ سال پیش است واقعا اسم این دوتا سیتم باید عوض کنن بزارن ایستگاه سلواتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۱ ۱۲ دی ۱۴۰۲
اسنپ نسبن به تاکسی های دیگه قیمت خیلی مناسبتری میگیره
Iran (Islamic Republic of)
جواد قاسمی فر
۰۷:۳۹ ۱۲ دی ۱۴۰۲
مگه کرایه از این پایین تر هم داریم از ۱۲ تومن و ۱۵ تومنو گه طرف کار درست درمون داشت اصلا یک لحظه ماشینشو وجودشو روانشو در اختیار مسافراان از خود راضی ک بویی از فرهنگ نبردن میزاشت؟؟؟!
United States of America
حرف حساب
۰۰:۵۶ ۱۲ دی ۱۴۰۲
شمائی ک میگی کرایه ها زیاده چشمتون رو باز کنید ، اون موقع ک کرایه ها میشه ۱۵ هزار تومن کجا هستبن. در ضمن راننده استخدام مبکنن دوست داشتی بیا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۲ ۱۱ دی ۱۴۰۲
سلام دوستان منم خودم راننده اسنپ و تپسی هستم یعنی واقعا برای همه مسئولین متاسفم که اینقدر تاکسی زرد بی حساب و کتاب از مردم کرایه میگیره کسی نمیبینه فقط گیر دادین به تاکسی های اینترنتی مردم اگه مجبور نباشن و یک کار درست حسابی داشته باشن هیچ وقت مجبور به کار توی اسنپ و تپسی نیستن اونم با این کرایه پایین و پورسانت های بالای که میگیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۵ ۱۱ دی ۱۴۰۲
اسنپ کرایه هایی با نرخ پایین میگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۱۱ دی ۱۴۰۲
اسنپ بهتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۲ ۱۱ دی ۱۴۰۲
چرا حرف مفت می‌زنید بیا خودت برو اسنپ کار کن ببینم خرج زندگیت درمیاد
United States of America
ناشناس
۱۲:۵۲ ۱۱ دی ۱۴۰۲
کرایه‌ها ی تاکسی اینترنتی هميشه پایین هست چراشواری یا شهردار تهران کاری نمیکنه موقع بارندگی یا ترافیک میشه کرایه یه کوچولو افزایش پیدا می‌کند همه شاکی میشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۶ ۱۱ دی ۱۴۰۲
لطفا پیگیری کنید که اسنپ هيچگونه حق و گزینه ای برای گفتگوی راننده ها با هم قائل نشده باید قانونی باشه که راننده ها هم یه تشکل داشته باشن که حق کسی ضایه نشه،
Iran (Islamic Republic of)
دردمند
۰۹:۳۳ ۱۱ دی ۱۴۰۲
سلام کجا کرایه استپ واپسین بی حسابه؟
گوشت و دیگر ارزاق بی حساب نیست؟ خجالت هم خوبه
Iran (Islamic Republic of)
جواد مقدم
۰۹:۰۴ ۱۱ دی ۱۴۰۲
از مهرشهر تا تجریش را میزنه ۱۱۷ هزار تومان آنم صبح ساعت هشت ، آره خیلی گرونه ، آخه چرا چرت میگید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۴ ۱۱ دی ۱۴۰۲
واقعا این نویسندهاگر خودش یک روز نه یکساعت بیاد تو اسنپ‌کار کنه شاید شاید درک کنه وضعیت رانندگان بیچاره اسنپ رو یکی نیست بهش بگه خودت با ماشین خودت با این کرایه های افتصاح پایین یه مسافر رو از اینور شهر تهران با ترافیک به اونور شهر که یکساعت و نیم تا دوساعت راه هست رو با ۱۰۰ تومن میبری خیلی احمق و نفهمه این نویسنده
Iran (Islamic Republic of)
رضا جوادی
۰۸:۱۵ ۱۱ دی ۱۴۰۲
سلام وعرض ادب بطور قطع افرادی که از اسنپ استفاده می‌کنند بیشترین سود را میبرند و این مالک خودرو است در واقع ضرر میکنند ...نابودی سرمایه رفته رفته کجای این کرایه ها عادلانه است از این سر تهران به آن سر تهران ۱۰۰تومان با قیمت بنزین ۳۰۰هزارتومانی و این حجم ترافیک بزرگترین سود را مالک اسنپ میبرد خیر اشتباه به عرض شما رسانده اند اتفاقاً اگر مالک خودرو چاره داشته باشد خودرو خود را نباید وارد این کار بکند و فقط احمق ها هستند که فکر میکنند دارند سود می‌برند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۰ ۱۱ دی ۱۴۰۲
من مسافر هر روزه اسنپ هستم در یه ساعتی خیلی قیمت بالا میره در شهرستان به جز تهران اسنپ نرخ متوسط هست ولی تهران واقعا گرونه
Iran (Islamic Republic of)
مسعود عدالت منش
۰۷:۵۹ ۱۱ دی ۱۴۰۲
چرا چرت وپرت مینویسید،از ورامین تا ساوجبلاغ را ۲۰۰تومن کرایه میزنه یا داخلی را۱۲تومن دیگه از اینم مفت تر مگه هست،بی مطالعه مطلب نزنید ،هیچ راننده‌ای دیگه کار نمیکنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۶ ۱۱ دی ۱۴۰۲
استهلاک ماشین و کمینسیون اسنپ هم باید محاسبه بشه
Iran (Islamic Republic of)
مصی
۰۷:۲۱ ۱۱ دی ۱۴۰۲
یکی باید رسیدگی کنه هر کسی نمیتونه یک نرخی اعلام کنه
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۰۶:۴۳ ۱۱ دی ۱۴۰۲
چزا در مورد دست مزد مکانیک و قیمت ماشین و قطعه گزارش نمیگیرین ک این چن ساله چند برابر شده و همچنین بیمه ها ک چجودی پول میگیرن و چجودی خسارت میدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۹ ۱۱ دی ۱۴۰۲
آقا اول یه چای دبش بخور بعد بیا بشین اسنپ آقای خبرنگار بی همه چیز کدوم کرایه های بی حساب کتاب من خودم مجبورم اسنپ کار کنم ب هرشرایطی پاتو تو کفش یکی نکردی نمیتونی قضاوت بکنی هیچ کسو همه ای ما یه مشگلی داری ک هیچ کس ازهم دیگر خبر نداریم مجبور ی ک اسنپ کار کنیم بند بخدا کار میکنم آخرش هم هیچی ماشین داغون شده خودم عصابم داغون شده نمتونم با زن بچم حرف بزنم انقد ک ازصبح تاشب عصابمون خورد میشه با مسافر ترافیک خرابی ماشین هزارتا کفت زهرمار حالا شما موندبود ... خداوکیلی مرد باش فقط یک روز بیا کار کن اسنپ بعد بیا خبرتون بنویس کرایه میاد برا آدم خنده اش میگیره ۱۰تومن ۱۳ واقعا هم بی حساب کتابه فقط خبرت اینجاش غلط زیاد نیس کرایه ها بلکه خیلی بی حساب کتابه کمه معلوم نیست چطوری محاسبه چند میلیون راننده اسنپ داریم تو ایران کار میکنن خدای همشون هم مجبوری نظرسنجی بذارید ببینید چند نفر راضی هستن مرد باشین یه خبرمیدانی تهیه بکنید یا نظرسنجی بذارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۹ ۱۱ دی ۱۴۰۲
اون وقتی که به خاطر پایین بودن درخواست سفر کرایه مفت میزنه رو نمیبینین ؟ از پیروزی میزنه شهرک غرب ۵۷۰۰۰تومان.
خود نویسنده ومعترضین حاضرن با ۵۷۰۰۰تومان ازپیروزی مسافر ببرن شهرک غرب؟
United States of America
ناشناس
۲۳:۲۱ ۱۰ دی ۱۴۰۲
آقای نویسنده تو مریخ زندگی میکنی؟ کرایه ها بی حساب کتاب پایینه ! ن بالا همین الانش همه راننده ها سرد شدن از کار خود من سه روز ی بار میرم کارمیکنم اونم تا وقتی کار گیر بیارم وگرن اونم نمیرفتم مث اینکه خبر از هزینه ماشین نداری ی کیلو موز شده نود هزار تومن از اینور شهر میزنه تا اونور شهر هفتاد تومن ده تومنشم میره کمیسیون خودت خندت نگرفت اینارو نوشتی بدترین شغل راننده اسنپ بودنه اگ کرایه ها انقد خوبه خودت بیا کار کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۱ ۱۰ دی ۱۴۰۲
هزینه سفر اسنپ ارزانتر هم شده از لوازم یدکی و استهلاک هم بگویید حرف مفت نزنیداول بروید سراغ راننده برده اسنپ گزارش تهیه نمایید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۶ ۱۰ دی ۱۴۰۲
اخه خبرنگار ... مگه زورتون کردن با اسنپ برین اگه گرونه خب با اتوبوس یا پاهاشون برن، ولی چرا با اسنپ میرن چون میخوان راحت برن مفت هم برن ، پس وقتی میبینی گرون میزنه اسنپ نگیر مجبور که نیستی،با عبوری برو
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۱:۱۴ ۱۰ دی ۱۴۰۲
بنده راننده اسنپ هستم کرایه ها مفته منکه مدت زیادی هست خانه نشین شدم وقتی هم میرم مسافر ببرم کرایه ها را که میبینم خاموش میکنم میرم خانه بهتره حد اقل استهلاک ندارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۳ ۱۰ دی ۱۴۰۲
عزیز مشکل ازگزارشگری است که این گزارش روتهیه کرده گزارشگربایستی اول سراغ رانندگان اسنپ یاتپسی میرفت ازمشکلاتشان میپرسیدواینکه طی یکسال گذشته چرامابتفاوت سهمیه بنزین پرداخت نشده چراازلاستیک خودروسهمیه ای درنظرگرفته نشده واقا چمران میخوای کرایه توروزهای بارانی افزایش پیدانکنه بروترافیک سروسامان بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۹ ۱۰ دی ۱۴۰۲
سلام راست میگن کرایه زیاده مردم بدبخت چه جوری ۱۳هزارتومن کرایه بدن یه ماشین دربست کنند انقد درآمدش زیاده صبح تا عصر بری ناهارم نخوری ۶۵۰هزار کارمیکنی فوقش ۱۰هزارتومنش می‌ره واسه استهلاک وپول بنزین ۶۴۰هزارش میمونه واست انقد درآمدش زیاده که همه روسا ومدیرا کارشون ول کردن اسنپ کار میکنن کم کنید آقا کم کنید راننده اسنپا مملکتو غارت کردن.
United States of America
مهدی
۱۲:۵۱ ۱۱ دی ۱۴۰۲
ماشینت چی هست ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۳ ۱۰ دی ۱۴۰۲
یا خدا نگاه کنید نظرات کی هست که راضی شود همه و همه خجالت چیزی خوبی هست به دادشان برس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۹ ۱۰ دی ۱۴۰۲
کی میگه کرایه اسنپ زیاده درخواست گرفتم ۷۸ دقیقه تا مقصد کرایش ۹۰ هزار خجالت بکشید این همه بخور بخور ول کردن چسبیدن به کرایه اسنپ
Iran (Islamic Republic of)
راننده
۱۶:۰۸ ۱۰ دی ۱۴۰۲
از ماست که بر ماست
اعصاب میخواد اسنپ کارکنی
کرایه ها ی پایین بی اساس و کتاب
مردم پررو پر توقع در از حضور بعضی ها
مخارج سر به فلک کشیده ماشین
تومان تومان پول دربیار بعد میلیون میلیون خرج ماشین کن
نیاز داشتم تو اسنپ کار کنم اگر نیازمند نبودم اسنپ بیچاره ترین شغل در ایرانه برای رانندگانش
Iran (Islamic Republic of)
فرشاد
۱۵:۵۷ ۱۰ دی ۱۴۰۲
کدوم کرایه زیاد ؟کجا؟ بیاین درامد یکماه یک راننده نگاه کنید.... ببینید با این در امد و خرج ها به هم میخوره یعنی الان همه شغلها درامدشون کمه فقط راننده ها دارن زیاد میگیرن بهتر دهنتون ببندین تا باز فیش حقوقی یکی از کارمندان شما رو نشده خجالتم خوب چیزیه واقعا خجالت بکشین راننده بیچاره که گناهی داره رستوران میری خدا تومن پول غذا میدین 3 برابرش مالیات ازتون میگیرن بعد میخوایین کرایه راننده بدین زور داره به شما میگن حرام لقمه هر کی میخوای باشی با ش
Iran (Islamic Republic of)
مسیح
۱۵:۳۸ ۱۰ دی ۱۴۰۲
من دیگه نه به ملت خورده میگیرم. نه به ملت شاغل مفت خور بیشتر شاغلین همونابی هستن که برا حقوق ۴۰ میلیونی اعتراض میکنن ولی انتظار کرایه سال ۹۸ رو دارن. مشکل من اسنپی هستم مشکل من راننده هستم که بخاطر درآمد هر مزخرفی میاد سر صفحه سریع میگم اوکی بخاطر ۱۵ هزار تومن که ۱۲ تومن اسنپ به من میده. آقا مسیولین ناراحت هستن. مسافرها هم که ناراحت. اسنپ و تپسی و ببندید بزارید. ملت درگیر آژانس و خطی بشن تا قدر بدونن اصولاً ملت ایران. قدر دان نیستن. من بخوام یه روغن عوض کنم باید. از ساعت ۵ عصر بزنم بیرون تا ۱۲ شب تو اهواز چی میگین که اگر خدا کمک کنه بشه ۴۰۰ تومن. هر روز ۹۰ تومن فقط بنزینه اونم با بدبختی چون جایگاه کارت نمی‌ده. جمع کنید بخدا ما خودمون به خودمون رحم نمی‌کنیم قطعا خدا و طبیعت هم کوچکترین رحمی نمیکنه. اینقدر میزنه تا بفهمی رحم کنی و قدر بدونی.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۵:۳۴ ۱۰ دی ۱۴۰۲
توشهرستان کرایه ۱۵تومن یک سرویس چی میشه کنیون ۴تومن بنزین ۶,تومان استهلاک هم هیچی خودایی خرج ماشین وهم با خودتون یه حقوق کارگری بدید به راننده‌ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۱۰ دی ۱۴۰۲
آقا من خودم رانندم با همشونم کار کردم اسنپ تپسی ماکسیم.
باید بگم که کرایه ها واقعا کمه شما تهرانو نگاه نکنید تهران یکم بهتره ولی شهرستان ها به نظرم با این خرج و مخارج ماشین اصلأ نمیصرفه کار کنی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۱۰ دی ۱۴۰۲
تاکسی های شهری در تاکسی های اینترنتی با تابلو تاکسی شهری کارمیکنن.در تاکسی های بیسیم کار میکنن وسر ایستگاه های تاکسی شهری دربست سرویس دهی میکنن این زمانی است که تو تمامی مناطق تاکسی تلفتی واینترنتی هست.نظارت بر تاکسی های شهری هیچ مدیریتی نداره.پس بهونه نیارین تاکسی اینترنتی اینجور واونجور
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۱۴:۰۴ ۱۰ دی ۱۴۰۲
چرا راجب به گرون شدن بی حساب کتاب قطعه لوازم یدکی پلاستیک وبیمه واحرت مکانیک و باطریساز و تعویض روغنی حرف نمی زنی چرا راجب به گرونی لاستیک حرف نمی زنی چرا راجب به گرونی اجاره خونه و مسکن حرف نمی زنی چرا راجب به اختلاف حرف نمی زنی چرا از مالیات حرف نمی زنی بابا جون این چرت وپرت ها رو ننویس مرسی
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۳:۲۲ ۱۰ دی ۱۴۰۲
سلام توی مشهد کرایه دو سال قبل رو میزنه خدا شاهده سال 97 با یکروز کارکردم در تاکسی اینترنتی 5 کیلو قند،5 کیلو روغن و یک کیسه برنج پاکستانی می‌تونستم بخرم اما حالا در سال 1402 با یکروز کارکردم فقط میتونم یک کیسه برنج پاکستانی درجه دو بخرم
نمی‌دونم کجا کرایه ها زیاد هست که شما خبرنگاران گیر دادید به کرایه های تاکسی اینترنتی هر روز مفت تر از دیروزه .
دولت حامی محرومین هم ازوقتی اومد سهمیه بنزین رو دوره کرد
Iran (Islamic Republic of)
جهان
۱۳:۱۵ ۱۰ دی ۱۴۰۲
آقای راننده،آقای آدم،شما با این شغل و این وضع کرایه برده ی همه شدی۱.برده ی مسافران که بری تا دم منزل و با کلی تاخیر و نازو اشوه بیاد سوار بشه۲.برده ی اسنپ و مدیرانش۳.برده ی مکانیک،زیروبندساز،صافکاری نقاش،باطریساز،تعویض روغن پمپ بنزین و لوازم یدکی خودرو،،پس با این کرایه ها اعتصاب سراسری کنید تا این وضعیت نرخ کرایه و برده داری درست بشه
Iran (Islamic Republic of)
راننده
۱۲:۰۱ ۱۰ دی ۱۴۰۲
چرا انقدر گزارش چرت میدید ؟ کل سال کرایه ها مفت هستش یه دفعه شده بگید کرایه ها کمه؟ هزینه استهلاک و سوخت و روغن و ... سر به فلک کشیده ، ملت باید با همون تاکسی های معمولی برن و کل سال کرایه دو برابری بدن تا بفهمن اسنپ و نپسی مفت بریه سهمیه بنزینم که هیچ
جالبش اینجاس که تو تاکسی معمولی مسافر جرات نمیکنه به راننده چیزی بگه و تا
Iran (Islamic Republic of)
راننده
۱۱:۳۹ ۱۰ دی ۱۴۰۲
چرا انقدر گزارش چرت میدید ؟ کل سال کرایه ها مفت هستش یه دفعه شده بگید کرایه ها کمه؟ هزینه استهلاک و سوخت و روغن و ... سر به فلک کشیده ، ملت باید با همون تاکسی های معمولی برن و کل سال کرایه دو برابری بدن تا بفهمن اسنپ و نپسی مفت بریه سهمیه بنزینم که هیچ
جالبش اینجاس که تو تاکسی معمولی مسافر جرات نمیکنه به راننده چیزی بگه و تو تاکسی اینترنتی سوار کول رانتده میشه چون میدونه میتونه با یه تماس الکی لز نون خوردن بندازه بدبختو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۳ ۱۰ دی ۱۴۰۲
سلام
شما اگر عقل داشتید کمیسیون (پول نفت)روکم می کردین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۱ ۱۰ دی ۱۴۰۲
کاش مرد بودی میتونستی که چی نوشتی
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۰:۰۷ ۱۰ دی ۱۴۰۲
دوستان میدونم همتون مثل من از روی اجبار دارید اسنپ کار میکنید ولی خداوکیلی ما باید یه کمپینی چیزی تشکیل بدیم تا بالاخره اوضاع درست بشه چون واقعا با این قیمتا اصلا نمیشه کار کرد .جدا از همه این مسائل مشکلات روحی روانی و استرس مغز آدمو نابود میکنه. امیدوارم همه عزیزان یک روزی اونجوری که دلشون میخاد سرکارباشن و پیشرفت کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۰ ۱۰ دی ۱۴۰۲
کجا کرایه افزایش پیدا کرده نهایت موقع بارندگی و یا اوج ترافیک هست که اون هم با توجه به خطرات خودش هیچ هست . تازه باید سر جایی که معین می‌کنه باید بری سرجایی هم که معین کرده پیاده کنی. ببین اگه تاکسی با اون قیمت رفت بیا اعتراض کنید
Iran (Islamic Republic of)
ایران
۰۹:۵۰ ۱۰ دی ۱۴۰۲
وقتی همه قیمت‌ها بی حساب و کتابه و گوشت کیلویی ۵۰۰ هزار تومان، چطوری کرایه ۳۰ یا ۴۰ هزار تومانی برای یک مسیر ۷ کیلومتری اونهم بدون احتساب مسیر تا مبدا مسافر گران و بی حساب و کتابه؟ تازه ۱۵ درصد کمیسیون ازش کم میشه. بهتره به کمیسیون بالای اسنپ و تپسی گیر بدی نه به کرایه ها، چون دیگه هیچ راننده ای نمیاد اسنپ و شما مسافر ارزان طلب رو زمین میمونی
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۳۹ ۱۰ دی ۱۴۰۲
سلام باتوجه به اینکه همه دستگاهها درپی کم کردن کرایه هستند و اینطوری مردم را به جون هم میندازن تابتوانند اختلاسهای خود را سرپوشانی کنند ولی ازاین طرف اینو نمیدانند که یک تعمیرگاه بردن ماشین چقدر هزینه گزاف برروی دست راننده اسنپ یا تاکسی میگذارد ویا نرخهای عجیب دیگر مثل تعویض روغن ولنت وغیره پس ااینها همش بازی هست که بر سر مردن درمیارن ولی ما همچنان ساکت موندیم که ببینیم این آقایان میخوان برامون چکارکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۲ ۱۰ دی ۱۴۰۲
لطفا قبل از اینکه چیزی راجع به کرایه خودروهای اینترنتی بنویسی اول یک سر به بازار لاستیک لوازم یدکی و تعمیر گله‌های جلوبندی بزن قیمت لوازم یدکی و هزینه دستمزد تعمیر کارها رو بپرس خطرات ومشکلات وشرایط ترافیک شهرها رو ببین.بعد راجع به این قشر مظلوم صحبت کن.
Iran (Islamic Republic of)
Mohammad
۰۹:۰۱ ۱۰ دی ۱۴۰۲
اینقدر نگرانی مسوولین و دلسوزی مردم و شرمنده کرده و نمیدونن چطور قدردانی کنن .اگه واقعابه فکر هستین سهمیه بنزین رانندگان اینترنتی و بعداز ده یازده ماه واریز کنین.اینکار فقط برای منافع خودشونه و بس .
Iran (Islamic Republic of)
Meysam
۰۸:۴۵ ۱۰ دی ۱۴۰۲
اصلا دولت با استفاده از اسنپ داره از مردم سو استفاده می‌کنه معلوم نیست می‌خوان سر ملت چه بلای بیارن الان هیچ کاری بدون سرمایه کلان ضرر بالا میاره.
United States of America
محسن
۰۸:۴۳ ۱۰ دی ۱۴۰۲
کل سال مفت تواسنپ کار می‌کنیم کسی صداش درنمیاد توبوشهر امسال کلا دوتا بارون اومده اونقدر شدید بود که خیابونا آب برداشت نمیشد کار کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۸ ۱۰ دی ۱۴۰۲
من راننده اسنپ که از خدامه در شهر سبزوار با نرخ کرایه تاکسی ها مسافر بزنم آخه کرایه اسنپ دربست ۱۰ تا ۱۵ تومن ولی کرایه هر یک نفر توجه بفرمایید هر یک نفر در تاکسی سبزوار بدون توجه به طول و مسیر سفر از ۱۰ تومن شروع میشه و نرخ دربست زیر۳۵ هم ندارن منتظریم با نصف کرایه تاکسی های سبزوار کار کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۶ ۱۰ دی ۱۴۰۲
نمی دونم چرا بی شرفی شما تمامی ندارد . کدام کرایه . دوزار کرایه میده باید ده برابر فقط خرج ماشین گوید. پول بی حساب کتاب را سالهاست شهرداری میگیره وگرنه براش دست و پا نمی‌شکوندید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۰ ۱۰ دی ۱۴۰۲
خودتونم می دونید دارید دروغ می نویسید، وقاحتم حدی داره! اولا شهرداری و دولت مطلقا فکر منافع خودشون هستن و بخاطر مردم سینه چاک نمیدن که داریم با همه وجود این رو حس میکنیم، ثانیا وجدانتون چی میگه وقتی یک نفر با هزار بدبختی یک ماشینی رو سرپا نگه داشته با این هزینه های جهنمی که هر چی درمیاد میره برای بنزین و روغن و سرویس و تعمیرات از اون طرف مسافر انگار ماشین رو خریده هزار جور قِر و اطوار داره و موقع کرایه دادن ریقش درمیاد، از قدیم گفتن کج بشین راست بگو.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۷ ۱۰ دی ۱۴۰۲
پیله کردی به این شغلی که از سر ناچاری بهش روی می آورند . کدوم درآمد . برین یه سر به مشاغلی که درهمین رابطه است بزنید انواع تعمیرات خودرو . یه باطری ساز دوساعت روی ماشین من کارکرده ۸۰۰هزار گرفته بخدا برق از چشمام پرید میگم چرا اینقدر گرون میگه نرخ اتحادیه است حالا ببینید تا شب چقدر درآمد دارد و اتحادیه هن بهانه داده دستشون که این مشاغل فنی است من میخام بدونم کدوم شغل فنی نیست
Iran (Islamic Republic of)
حمزه
۰۶:۲۵ ۱۰ دی ۱۴۰۲
چرا شهردار یا نماینده مجلس یا وزیر حقوقش باید از حقوق کارگر بیشتر باشه؟
اونم شهرداری که میخواد از کنسولگری‌ها عوارض بگیره.
Iran (Islamic Republic of)
مرد
۰۶:۱۴ ۱۰ دی ۱۴۰۲
بی شعور چرا ان موقع که کرایه از نصف هم کمتر است اعتراض نمی کنی
Iran (Islamic Republic of)
راننده اسنپ
۱۲:۱۲ ۱۰ دی ۱۴۰۲
دوست عزیزم مگر بقول آقایون توی اوج ترافیک و بارندگی قیمت‌ها چقدر اضافه میشه تازه ا ن موقع به اندازه دو سوم کرایه عادی تاکسی و آژانس هم نیست.
تازه اونموقع آقایون تاکسی دار توی خ نه هاشون هستند یا با دو سه برابر نرخ خودشون دنبال دربستی می‌گردند.
Iran (Islamic Republic of)
ررانده
۰۵:۱۰ ۱۰ دی ۱۴۰۲
ازاین سر شهر به اون سرشهر۸۷تومن زیاده خدا پدرتوبیامرزه با مترو یا اتوبوس بره هزینش بیشتر ازاین میشه شما که فکر کرایه بالای تاکسی اینترنتی هستی به فکراینم باش ۶ماهه سهمیه بنزین نگرفتن به فکر هزینه بی حساب کتاب لوازم یدکی هم باش به فکر اینم باش به مکانیک سلام میکنی ۱تومن باید بدی چرا سر ایستگاهای تاکسی نمیری که عصر میشه سر مردم رو از کمر میبرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۴۵ ۱۰ دی ۱۴۰۲
پریروز رفتم ترمینال سوار اتوبوس شم چمدونم رو یه گاری از دم در تا داخل ترمینال مسیر ۵۰ متری رو ۱۰۰ ازم گرفت خداشاهده بعد من از شرق تهران تا غرب تهران دوساعت هم گیر تو ترافیک اسنپ میزنه ۸۰ تومان ۱۵ تومانشو هم خودش بر میداره هزینه استهلاک و خستگی خودمم که که هیچ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۷ ۱۰ دی ۱۴۰۲
حق باشماست ?
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۲۲ ۱۰ دی ۱۴۰۲
با سلام لطفا اول قیمت مواد غذایی لوازم یدکی اجاره خونه وهزینه درمان وپوشاک را درست کنید ما راننده‌ای اسنپ مجانی کار می‌کنیم برید سراغ بازار چرا ژورتون فقط به قشر ضعیف میرسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۶ ۱۰ دی ۱۴۰۲
آقای شورای شهر چرا در ساعت های غیر پیک در بقیه اوقات شبانه روز که 98 درصد ساعات شبانه روز می شود و قیمت ها را به 5 سال قبل برمی گردونه صحبت نمی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۲ ۱۰ دی ۱۴۰۲
شما قبل از ورود به معقوله قیمت که البته خیلی کمه بیا بیمه هزینه بنزین کمسیون 20 درصدی لوازم یدکی و ...اینا رو درست کن تا بعد ببینیم چی میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۹ ۱۰ دی ۱۴۰۲
در ایران متاسفانه به دلیل خیلی مسایل شرایط به نفع دلالهاست خصوصا در این اینترنت . با این ها کاری ندارم . حرف خودم رو بزنم . آقا ما کیف پول تپسی داریم ‌. شارژش میکنم . یه کیف پول اعتباری هم داره . از وقتی این فعال کردیم . خیلی حال میده . کرایه چند برابر میدیم . وقتی فهمیدیم . هرچی زنگ می‌زنیم . مییگن نمیشه . میگین شده . میگین نمیشه. میگم آقا من از فلان تاریخ اینقدر کیف پول رو شارژ کردم . اینقدر هم اعتبار داشتم. میشه اینقدر. اینقدر هم سفر رفتم ‌ . اینقدر باید داشته باشم . میگن نمیشه . همین که ما میگیم . (,با عرض سلام خدمت سرکار خانم محمد نژاد از پشتی بانی تپسی ) بعدهو هی حوالت میکنن برو تیکت بزار . بعد هم امروز پیام اومده به علت عدم پرداخت بدهی. اینقدر جریمه شدی . شانس اوردم برداشت خودکار از کارت رو فعال نکردم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۱ ۱۰ دی ۱۴۰۲
برخی مسیرها رو مسافر با اتوبوس بره بایدکمش ۵۰تومان هزینه و چهارتا اتوبوس عوض کنه با اسنب همین مسیر را می‌تونه با ۳۰تومان از درب منزل تا مقصد بره
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۲:۱۸ ۱۰ دی ۱۴۰۲
برادرها ما فقط زورمون به خودمون میرسه کار نمیکنیم شخصی کار میکنیم برای اسنپ بره خودش کارکنه هیچ سرتون به درد نیارین من خودم راننده اسنپ ول کنیم یک مدت دیگه ازاین حرفها نمیزنن ما خودمون پشت هم نیستم چی میدونن استهلاک ماشین چقدرجان مالمون انداختیم توخیابون به خاطرچندرغاز پول خجالت باید بکشن ازخودشون این حرفها رو نزنن کرایه خیلی هم پایین با این تورم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۷ ۱۰ دی ۱۴۰۲
شهرداری اگر راست میگه به وظیفه اصلی خودش درست کردن چاله چوله ها بپردازه شق القمر کرده...
جمع کنید این گزارشات مزخرف رو
مفت خورای روزگار غیرت دارید نیم ساعت پشت فرمان مسافرکش کنید بخصوص آنکه برخی از مسافران فکر میکنم راننده نوکر آنهاست....
تا حالا ده دقیقه دنبال مسافر رفتی بهش برسی و منتظرش بمونی ده دقیقه بعد تازه بجای آنکه بیاد سفر را لغو کنه...
زر زیادی موقوف همه می‌دونن الان مفت ترین چیز کرایه س با این تورم سرسام آور و با بنزین ۳تومانی و قطعات و هزینه تعمیر ماشین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۲ ۱۰ دی ۱۴۰۲
حوصله خواندن گزارش چرت شما را نداشتم. اما جواب تیتر این است. چطور دو قرون اضافه کرایه را می‌بینید اما هزار بدبختی های این شغل را نه! صبح تا شب دنده عوض کنی فوقش یک میلیون دربیاری نصفش خرج ماشین کنی بقیه شم یه نون بخور و نمیر...
ر ....چشم بصیرت داشته باشید گزارش از درآمدهای میلیاردی و اختلاس و دزدی‌ ها بدهید. کدام راننده مسافر کش را دیدی از این راه پس انداز جمع کنه و بتونه هر ۵ سال لااقل ماشینش رو که بر اثر مسافر کشی به لگن تبدیل میشه عوض کنه...باقی پیش کش
United States of America
حسین،،،،j8J+
۰۱:۳۶ ۱۰ دی ۱۴۰۲
نهایت تا یک ماه دیگه برده ی اسنپم،شده گدایی کنم دیگه واسه این زالوهای خونخوار کار نمی‌کنم ،بخدا بچه ها با یه حساب کتاب جزئی میفهمید دور از جان شما مثه حیوان بارکش از راننده کار میکشن،تقریبا در ازای گرفتن همه چیز هیچی بهت نمیدن،همه راننده ها شبانه روز در تلاشن که یه عده زالو صفت بدون هیچ زحمتی روزی بیست تا سی میلیاردتومن درآمد داشته باشن!
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۰۱:۳۳ ۱۰ دی ۱۴۰۲
جناب‌خبرنگار‌ا یا‌ تاکسیهای‌ شهرداری‌ درب‌ خونت‌ میان‌ سوارت‌ کنند ببرنت‌ درب‌ محل‌ کارت‌‌ تو بارون‌ یا غیره‌‌‌‌.اونم‌کرایهاش‌ نفری‌ دریافت‌ میکنند‌ ولی‌اسنپ‌ و تپسی‌ دربست‌ از درب‌ خونه‌ تادرب‌ محل‌ کارت‌ میبره‌‌ کرایش‌ ۳۰‌هزارتومن‌ برای‌ ۳‌ یا ۴‌ نفر اونم‌ دربست‌ .‌واقعا ن‌میصرفه‌ رانندگان‌ اسنپ‌‌ تپسی‌‌ خدمات‌ ازاد‌ از جیب‌ خود راننده‌ هزینه‌ میشه‌‌ .بنزین‌‌ اینترنت‌‌ و لوازم مصرفی‌ ازاد‌‌ واقعا نمیصرفه‌‌ ابا تاکسیهای‌ شهرداری‌برابرست با اسنپ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۶ ۱۰ دی ۱۴۰۲
در ترافیک راحت یکساعت طول میکشه یک مسافر جابجا بشه برای بیست هزار تومان یعنی پنج ساعت کار برای صد تومان واقعا خجالت آور هست بجای این کار برید معضل ترافیک رو حل کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۱ ۱۰ دی ۱۴۰۲
اگر موقع بارندگی تصادف کردیم شهرداری میاد خسارت بده؟ اگر موقع ترافیک صحفه کلاچ خراب شد شهرداری میاد نظر بده ،نمیدونم شهرداری چرا نظارت به گوشت 600 هزارتوی و مرغ کیلو 100 تومن ی و استهلاک و لاستیک و روغن بنزین و هزار کوفت زهر مار دیگه نمیکنه،فقط زورش به قشر ضعیف میرسه،با با بکش بیرون ، اصلش درست کنید،،،
والله کرایه ها خیلی هم کمه،،،
اگر موقع پیک ترافیک و بارندگی کرایه ها اضاف نشه ، راننده هم خاموش میکنه کار نمیکنه ،
Iran (Islamic Republic of)
ادریس اهنگری
۰۰:۲۷ ۱۰ دی ۱۴۰۲
سلام راننده اسنپم رانندگان آژانس یا همون تاکسی تلفنی ها بنا میگویند حمل رایگان با اینهم گرانی مسیری که تاکسی تلفنی در بندر ترکمن ۱۵۰۰۰ تومن دریافت می‌کنه اسنپ ۱۱۰۰۰ تومان بندر ترکمن ب گرگان آژانس ۱۵۰ الی۱۸۰ ولی اسنپ ۸۰ الی ۶۹ بندر ب گنبد آژانس ۳۵۰۰۰۰تومن ولی اسنپ ۲۱۰۰۰۰تونن میزنه پورسانتش را که کم کنه حدود ۱۸۰ میماند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۳ ۱۰ دی ۱۴۰۲
کمیسیون که اسنپ از راننده میگیرن زیاده ۲۰ درصد چرا شهرداری کمیسیون رو کم نمیکنه نه بنزین نه بیمه هیچ چیز به راننده نمیدن فقط از رانندگان بیگاری میکشن این شرکت ها .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۴ ۰۹ دی ۱۴۰۲
همین آقایون اسنپ رو چند روز بفرستید تا حساب کار دستشون بیاد
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۵۳ ۰۹ دی ۱۴۰۲
بی حساب کتاب؟چرا ازساعت ۹ صبح به بعد رو نمیگید،۲۰ کیلومتر مسافت میشه ۲۷ تومن،،ولله اگر موتور زیر پاتون باشه اون مسیرو طی نمیکنید،تازه۲۷تومن برا راننده در میاد ۲۳تومن،،خب حالا این پول خرج ماشین میشه؟خرج زن وبچه میشه؟چی میشه؟همشو باید بدی برای خرابی ماشین،تازه جریمه و خطرتصادف و...به کنار،،آقا یک کلام به مدت ۲ هفته گوشیتونو روشن نکنید مسافر جابه جا نکنید تا همه از داخل کوچه بیان سر خط تاکسی سوار بشن،،به غیر از ضرر مگه چیز دیگه ای هم داره برا راننده؟؟پس کار نکنید ۲ هفته مرد ومردونه اعتصاب کنید،،وپول هنگفت توجیب مافیای اینترنتی نریزید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۰ ۰۹ دی ۱۴۰۲
خودت میگی تو اوج ترافیک کرایه ها بیشتر میشه خود تاکسی ها اون موقع کار نمیکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۹ ۰۹ دی ۱۴۰۲
خیلی شیک سهمیه بنزین راننده ها رو بالا کشیدن بعد میگن کرایه ها بالاست شما تو آمریکا زندگی میکنید مگه با این همه گرونی راننده از کجا بیاره این همه خرجه ماشین بکنه با این کرایه خونه خوردو خوراک شما اگه راست میگین به فکر بیمه کردن راننده باشین التماس تفکر برای مسعولین
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۲۳:۳۶ ۰۹ دی ۱۴۰۲
آقای شورای شهر که الان گیر دادی به کرایه اسنپ و تپسی شما اول برو یه نظمی به تاکسی های خودتون بدید که خط خودشون ول کردن افتادن تو اسنپ بعدش سهمیه بنزین و لاستیک و بیمه هم دارن بعدش اگه راست میگین پول بنزین این راننده های اسنپ بدید،من خودم اگه ببینم واقعا کرایه ها نمیصرفه دیگه اسنپ نمیرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۱ ۰۹ دی ۱۴۰۲
اسنپ و تپسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۴ ۰۹ دی ۱۴۰۲
قطعا اگه تو کرایه های اسنپ و تبسی بخواهند بیشتر این دخالت کنن و نظر یکطرفه و غیر کارشناسی هر کس بیاد بده مسافران در کنار خیابان بیشتر از این معطل میشن و نارضایتی بیشتر میشه. و در نتیجه حمل و نقل بیشتر از قبل دچار مشکل میشه.
لطفا تو خدا تو هر کاری دخالت نکنید.
اتفاقا این کرایه ها الان خیلی هم بالا نیست یک خودرو در اختیار با این کرایه ها واقعا بی انصافیه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۷ ۰۹ دی ۱۴۰۲
بدبخت راننده‌ها اسنپ و تپسی ماشین از خودشون استهلاک از خودشون زحمت از خودشون بنزین از خودشون اکثرا بدون بیمه،20درصد کرایه هم اسنپ و تپسی میبرن الآنم میگن کرایه گرونه.......این کرایه ها مال خودتون برید نوش جونتون .....فقط زورتون به قشر ضعیف میرسه اگه راست میگید کمیسیون رو کم کنید
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۲۲:۵۰ ۰۹ دی ۱۴۰۲
کرایه اسنپ مفت کاریه بیشتر شبیه نوکری میمونه
همینم من تو پنجاه تا سفر یکی رو انتخاب میکنم تا غیر فعال نشه
به نظرم هرمی براش گرونه می‌تونه اتوبوس مترو تاکسی خطی یا پیاده بره واسه سلامتی هم مفید
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۲:۴۵ ۰۹ دی ۱۴۰۲
هزینه اسنپ وتپسی خیلی از آژانس پایین تره و راننده بدبخت باید ۲۰درصد هم هزینه کمیسیون پرداخت کند که واقعا خیلی به راننده و مسافر فشار میاره و مسافر فکر میکنه که همه هزینه رو راننده میگیره
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۲:۴۳ ۰۹ دی ۱۴۰۲
والا کرایه اهواز خیلی پایین
Iran (Islamic Republic of)
مهر 51
۲۲:۴۰ ۰۹ دی ۱۴۰۲
واقعا قیمتها بالاست؟ یه حرفی بزنید با عقل جوردربیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۴ ۰۹ دی ۱۴۰۲
کرایه ها واسه سال ۹۵ نه الان با این تورم باد کرده و مملکتی که ثانیه ای همه چیز گرون میشه
Iran (Islamic Republic of)
مهران
۲۲:۳۳ ۰۹ دی ۱۴۰۲
من تاکسی تلفنی دارم به نظرم تاکسی اینترنتی یک خیانت به تاکسیرانی بود قیمت پایین بدون محاسبه مسافت مفت بری مفت خواهی مسافران خودخواه وبی شخصیت کردن ناوگان حمل ونقل ناکسی وسواری های تلفنی واژنس ها توسط یک عده مافیای وباند در این مملکت بدون توجه به تورم ونزخ تعمیرات وگران شدن هزینه ها قیما گذاری کرده واقعا مملکت بی صاحبه........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۰۹ دی ۱۴۰۲
بی انصافی میکنی با این تیتر خبرت اصلا کرایه های اسنپ درمون درد رانندگان نیست بلکه از روی ناچاری و بدبختیه که اسنپ کار میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۱ ۰۹ دی ۱۴۰۲
مگه کسی در مورد حقوق نجومی شورای شهر و تشکری هاشمی نظر میده و میتونه بگه زیاده
شما ترافیک تهران رو حل کن و راه رو برای حمل ونقل عمومی و تاکسی باز کن بعد کرایه رو نصف کن
لاستیک جفتی ۵ تومن
دیسک و صفحه ۵ تومن
تعویض روغن یه تومن
لنت یه تومن
با این ماشینای پر اصطحلاک ایرانی این کرایه ها تازه کمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۵ ۰۹ دی ۱۴۰۲
باسلام موضوع روی لحاف ملا نصر دین است کرایه اسنپ خیلی پایین است واقعا نمی صرفه که کار بکنی و استعلا ک زیاد است. وکمیسیون زیاد اینهایی که این حرف های مزخرف را میزنند میخواهند سهمیه ودله دزدی خودشان را بگیرند خودشون برای امتحان بیایند ببین صرف میکنه بعد حرف مفت بزنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۳ ۰۹ دی ۱۴۰۲
ما هم اسنپ خاموش میکنیم کار نمی‌کنیم تا حال مسافرا جا بیاد
Iran (Islamic Republic of)
ایران
۰۹:۵۳ ۱۰ دی ۱۴۰۲
کاش راننده ها متحد بشوند ، حیف که انجمن و صنف بدون جاسوس نداریم و البته نذاشتند که داشته باشیم
Iran (Islamic Republic of)
داود
۲۲:۰۰ ۰۹ دی ۱۴۰۲
شما چرا فقط اون ساعتهای اوج ترافیک و بارندگی رو،نگاه میکنید.مگه در سال چند،روز بارندگی داریم؟اونم به طور مثال مسیری که در روزهای معمولی یکساعت طول می‌کشه به مقصد برسی،در روزهای برفی و بارانی حدود دوبرابر تو راهیم.هم وقت و هم مصرف سوخت بیشتر میشه و شما در طول اون ساعت به جای دو یا سه سفر همون یک سفر رو میزی.پس نباید کرایه بیشتر دریافت کرد؟در طول روزم که 2تا3 ساعت پیک ترافیکه که اونم گرایش اونقدری نیست که صداتون در اومده مگه اینکه گزینه عجله دارم رو مسافر بزنه و با رضایت خود مسافر یه مقداری کرایه بالاتر از حد نرمال میشه.ساعاتی در روزهای هست که کرایه ها اونقدر،پایینه که کار کردن در اون ساعات حتی اندازه هزینه سوخت هم نمیشه.شما بر چه اساس و اصولی می‌خواین کرایه ها رو تعدیل کنید.با این وضعیت مطمین باشید راننده ها هم میرم جزع افراد بیکار جامعه.مسافری که از مبلغ کرایه گلایه داره.یکبار محض امتحان اون مقصدی رو که با اسنپ یا تپسی میخواد بره با تاکسی تلفنی بره ببینه چقدر باید بیشتر بده.اونم با کلی الافی.مسافر عزیز میدونیم شما هم تحت فشار هستین ولی مشکلات اقتصادی ما و شما فراتر از کرایه ماشینه.بخدا،هزینه های خودرو،خودش اندازه یه خانواده میشه اونم با این قطعات بی کیفیت و گران قیمت....
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۱:۵۹ ۰۹ دی ۱۴۰۲
کرایه ها بالاست ؟!
خنده تون نمیگیره ؟!
چطوری روتون میشه این حرفو بزنید.

چرا اسنپ رو دارید با تاکسی های خطی مقایسه میکنید.
اسنپ میره در خونه طرف ۵ دقیقه صبر میکنه که مسافر بیاد بعد وسط راه مسافر میگه دم عابر بانک صبر کن پول بگیرم(خداروشکر ۹۰ درصد شعور هم ندارند که توقف در مسیر بزنن) ۱۵ کیلومتر مسیر پر از ترافیک رو میبری توی کوچه تنگ پیادش میکنی. توی اصفهان اینو ۳۸ تا ۴۵ قیمت میزنن.
بنظرتون تاکسی بود چند میگرفت ؟

نمیخواد اعتراض مردم رو با خفه کردن راننده های بدبخت جبران کنید. کمیسون رو کم کنید. جدای از ۱۵ درصد مبالغ دیگری به دلایل مختلف کم میشه.
۱۲
آخرین اخبار