منطقه تهراندشت که در حوزه خدماتی شهرداری هشتگرد است هر روز بخشی از زباله و ضایعات دچار حریق می‌شود و ساکنان شهر گلسار را آزار می‌دهد.  

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ساوجبلاغ با بیان اینکه اخطار های لازم به صنایع و کارگاه های مجاور تهراندشت داده شده است، افزود: شهرداری هشتگرد موظف است در خصوص مسدود کردن راه های دسترسی به شن چاله ها را مسدود تا اجازه تخلیه نخاله و ضایعات زیست محیطی را ندهد.


محمد کلاته افزود: افراد فرصت طلب با آتش زدن این زباله ها به دنبال ضایعات فلزی هستند که مهار آتش با انبوه نخاله ها غیر ممکن است و حجم وسیعی دود و آلودگی مردم شهر گلسار را آزار می دهد.

او گفت: تعین تکلیف این اراضی در تهراندشت و از همه مهمتر افزایش آلایندگی و همجواری با رود خانه کردان سر شاخه سر خاب امکان مشکلات زیست محیطی را در پی دارد.

دبیر کمیسیون بند ۲۰ شهرداری گلسار هم از بلاتکلیفی این محدوده از شهر که در منطقه خدماتی هشتگرد است و هر از گاهی با شعله ور شدن ضایعات و زباله ها شهروندان را با مشکل مواجه می کند. 

ضیایی افزود: نظارت بیشتر دستگاه متولی و مشخص شدن مالکیت چه خصوصی  یا حقوقی وضعیت اراضی مشخص تا شاهد مشکلات زیست محیطی، تجمع معتادان متجاهر و سگ های ولگرد در همسایگی شهر گلسار نباشیم. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.