هنرمند کشورمان گفت: مرحوم ناصر طهماسب شخصیت بی‌نظیر، مهربان و اخلاق بسیار خوبی داشت و هنرمندان قدیمی‌ او را به خوبی می‌شناختند.

بهمن هاشمی صداپیشه و مجری تلویزیون کشورمان از حواشی ساخته شده درباره ناصر طهماسب گفت: حواشی را معمولا برای چه کسانی می‌سازند؟ معمولا حواشی را برای کسانی که هنر دارند می‌سازند، سنگ را به سوی چه کسی پرتاپ می‌کنند؟ به سوی قطاری که در حرکت است‌، وگرنه افراد به قطار ایستاده که کاری ندارند.

این هنرمند شخصیت مرحوم ناصر طهماسب را اینگونه شرح داد: او شخصیت بی‌نظیر، اخلاق بسیار خوبی داشت و فرهیخته، با سواد، مهربان و بی‌نظیر بود و حداقل ما که قدیمی هستیم او را به خوبی می‌شناختیم. طهماسب همکار من بود و حداقل ۳۰ سال شاگردش بودم.

وی ادامه داد: تیتراژ سریال هشدار کبری ۱۱ را آقای طهماسب برای دوبله به من دادند و من توسط او در عرصه و مقاطع مختلف بهمن هاشمی شدم. صدای جبرئیل در فیلم ابراهیم را هم او به من داد. من او را می‌شناختم و صمیمیتی با او نداشتم و اینگونه نیست که بگویند از روی صمیمیت این حرف‌ها را می‌زنم. طهماسب مردی بزرگ بوده است که مطبوعات می‌آیند و درباره، اش حرف می‌زنند و اگر بزرگ نبود که نمی‌آمدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار