کارشناس بازار سرمایه گفت: سرانه خرید حقیقی در بورس امروز پرقدرت‌تر از سرانه فروش بود و سرانه خرید حقیقی‌ها ۲۶ میلیون و سرانه فروش ۲۰ میلیون تومان ثبت شد.

محمد غفوری کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: شاخص کل بورس امروز با کاهش بیش از هزار واحدی در تراز ۲ میلیون و ۱۷۷ هزار واحدی ایستاد و شاخص کل هم وزن نیز با افزایش بیش از ۴۰ واحدی در تراز ۷۵۵ هزار و ۲۹۸ واحدی قرار گرفت تا در کل روند بازار متعادل و روبه منفی باشد.

این کارشناس بازار سرمایه در ادامه بیان کرد: حجم معاملات امروز مربوط به سهام و حق تقدم حدود ۸ میلیارد برگه سهم بود و ارزش معاملات حدود ۴ هزار و ۷۸۹ میلیارد تومان ثبت شد. سرانه خرید حقیقی امروز پرقدرت‌تر از سرانه فروش بود به طوری که سرانه خرید حقیقی‌ها ۲۶ میلیون و سرانه فروش ۲۰ میلیون تومان رقم خورده است.

او بیان کرد: امروز ۵۰ درصد بازار در محدوده مثبت و ۵۰ درصد دیگر در بازه منفی به کار خود پایان دادند. امروز صنعت قند و شکر بیشترین میزان ورود نقدینگی را به خود اختصاص دادند و صنعت گروه بانکی شاهد بیشترین میزان خروج نقدینگی بودند.

او در خصوص اخبار حوالی بازار گفت: امروز بازار روند متعادلی رو به منفی را شاهد بود همچنین بازار امروز میزبان یک عرضه اولیه بود و دیگر اخبار خاصی را حوالی بازار نداشتیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار