رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور مطرح کرد؛

تشکیل زنجیره اطلاع رسانی برای حضور حداکثری در انتخابات

افشار دارابی با بیان اینکه در فضای انتخابات موضوع رقابت و مشارکت مهم است، خواستار راه‌اندازی زنجیره اطلاع‌رسانی شد و گفت: سکوهای انتشار اخبار باید به هم بپیوندند تا در افکار عمومی اثرگذار باشند.

افشار دارابی رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور امروز سه‌شنبه ۵ دی ماه در نشست تخصصی «روابط عمومی پویا، زمینه‌ساز انتخابات مطلوب» در شیراز اظهار کرد: به زودی وارد عرصه انتخابات می‌شویم و دشمنان ما چشم به انتخابات پیش رو بسته‌اند تا مشارکت کاهش یابد.

او بیان کرد: تقویت بنیه مشارکت و مقابله با طراحی‌های دشمن در تسخیر مدیریت ذهنی جامعه باید توسط رسانه و روابط عمومی‌ها انجام شود.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه در فضای انتخابات موضوع رقابت و مشارکت مهم است، خواستار راه‌اندازی زنجیره اطلاع‌رسانی شد و گفت: سکوهای انتشار اخبار باید به هم بپیوندند تا در افکار عمومی اثرگذار باشند.

دارابی افزود: رسانه‌های معاند در موارد مدنظرشان برای هجمه به افکار عمومی به صورت هماهنگ عمل می‌کنند، پس باید همه ظرفیت‌های روابط عمومی‌های دستگاه‌های دولتی ما نیز زنجیره‌ای واحد تولید کنند تا این فرایند در انتخابات پیش رو به افزایش مشارکت منجر شود و با خلاقیت و نوآوری در حالت تدافعی قرار نداشته باشیم.

او به اقدامات اخیر رژیم صهیونسیتی اشاره کرد و گفت: وضعیت اسرائیل قبل از اقدامات کینه‌ورزانه اخیرش علیه مردم مظلوم قابل بررسی است و اقدامات اخیر رژیم غاصب صهیونیستی باعث شده که امروز به عنوان رژیم کودک‌کش در جهان شناخته شود.

مشاور وزیر ادامه داد: نزدیک به ۴ میلیون نفر در پی حوادث اخیری که رژیم اسرائیل رقم زده خواستار خروج از این کشور هستند و تاکنون نیز حدود ۷۰۰ هزار نفر از شهرک نشینان از اسرائیل خارج شده اند.

 رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور در ادامه به ترور ناجوانمردانه سردار رضی در سوریه اشاره کرد و گفت: این رخداد نشان از مستأصل بودن رژیم صهیونیستی دارد و روز به روز به ساعت نابودی این رژیم نزدیک می‌شویم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.