معاون سیاسی ناحیه مقاومت بسیج سپاه ثارالله (ع) شیراز مطرح کرد؛

افزایش حضور در انتخابات با افزایش نشاط سیاسی و همدلی

زارع مهذبیه گفت: با افزایش نشاط سیاسی و همدلی بین مردم، شاهد افزایش حضور مردم در انتخابات خواهیم بود.

صادق زارع مهذبیه معاون سیاسی ناحیه مقاومت سپاه ثارالله (ع) با اشاره به آغاز «هفته بصیرت و میثاق امت با ولایت» اظهار کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با لطف الهی و به رهبری امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب مقاطع حساسی را پشت سر گذاشت و از بحران‌ها و توطئه‌های پیچیده داخلی و خارجی نیز سربلند بیرون آمد تا امروز به دست ما رسید.

او با بیان وجوه شباهت حضور مردم در اجتماع ۹ دی ۸۸ و خنثی شدن توطئه‌های آن سال با حضور سرنوشت‌ساز مردم قم در نوزدهم دی ماه ۱۳۵۶ افزود: مهم‌ترین شباهت این ۲ واقعه در بصیرت توده‌های عظیم مردمی بود که در این ۲ روز به ندای رهبر خود لبیک گفتند و حماسه آفریدند.

زارع مهذبیه با اشاره به روزشمار هفته بصیرت که از ۹ دی تا ۱۹ دی ماه هرسال برگزار می‌شود تصریح کرد: این هفته در عین گرامی‌داشت هفته بصیرت حاوی تبیین‌ها و فعالیت‌های مختلفی است که وجه مشترک همه آن‌ها بصیرت‌افزایی و ارتقای بینش جامعه و توانایی تشخیص و درک صحیح از وقایع و عمق‌بخشی به نگاه دینی و سیاسی است و نداشتن این شناخت از حقیقت به همراه نبود قدرت درک صحیح امور باعث می‌شود که در کشاکش بحران‌ها و مشکلات فردی و اجتماعی، افراد و به خصوص خواص به بیراهه و انحراف بروند.

او راهکار اصلی برای ثبات قدم و یافتن قوه درک حق از باطل و سره از ناسره به خصوص هنگام بروز شبهه‌ها و فتنه‌ها را داشتن بصیرت و پیروی از، ولی فقیه زمان دانست و گفت: مردم ایران اسلامی در روز ۹ دی با پشتیبانی به موقع از اسلام و، ولی فقیه توانستند این توطئه را نیز خنثی کنند و آمادگی خود برای مقابله با جنگ نرم را نیز نشان دادند.

معاون سیاسی ناحیه مقاومت بسیج سپاه ثارالله (ع) با اشاره به مهم‌ترین راهبرد‌های دشمن در جنگ نرم و شناختی کنونی، افزود: شبهه‌افکنی و تحریف واقعیات، کاهش اعتماد عمومی و امید به آینده، کاهش مسئولیت پذیری فردی و مشارکت عمومی و خدشه وارد کردن بر احساس امنیت، کمرنگ کردن دستاورد‌های فراوان نظام و پاشیدن بذر ناامیدی و تلاش برای پررنگ جلوه دادن کمبود‌ها و کاستن از اقتدار نظام و کمرنگ جلوه دادن نقاط قوت کشور از جمله مهم‌ترین حربه‌های دشمن در این آوردگاه است.

او ابراز امیدواری کرد: با افزایش نشاط سیاسی و همدلی بین آحاد مردم در سطح جامعه، شاهد افزایش حضور مردم در انتخابات نیز خواهیم بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار