رئیس ستاد انتخابات استان فارس:

روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها مهم‌ترین نقش را در مشارکت حداکثری در انتخابات دارند

قزل سفلی گفت: انتخابات بزرگترین رویداد سیاسی کشور است و روابط عمومی‌ها با همراهی رسانه‌ها مهم‌ترین نقش را در جهت ارتقای مشارکت حداکثری بر عهده دارند.

اسماعیل قزل سفلی معاون استاندار فارس در نشست تخصصی «روابط عمومی پویا زمینه ساز انتخابات مطلوب» با تبیین انتظارات از شبکه روابط عمومی‌ها و تشریح مولفه‌های چهارگانه انتخابات، اظهار کرد: ساختار روابط عمومی‌ها قدمتی نزدیک به یک سده دارد و برپایه پشتوانه‌های علمی، فنی و هنری آئینه تمام نمایی از مجموعه را به نمایش می‌گذارند.

او با تقدیر از عملکرد روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس در حوزه اطلاع رسانی و جهاد تبیین بیان کرد: مردم عملکرد دستگاه‌های اجرایی را بر پایه تلاش روابط عمومی‌ها ارزیابی می‌کنند و از این اقشار زحمتکش به عنوان سفیران آگاهی بخشی، پیشرفت و تعامل یاد می‌شود.

قزل سفلی خواستار خروج روابط عمومی‌ها از چارچوب تفکرات حداقلی شد و ادامه داد: از روابط عمومی‌ها انتظار است در سیاستگذاری‌ها و تصمیم سازی‌ها بر پایه تحلیل‌های منسجم سهیم شوند و پل ارتباطی موثری را میان جامعه و دستگاه‌ها ایجاد کنند.

معاون استاندار فارس تصریح کرد: لازمه عصر ارتباطات برخورداری از روابط عمومی‌های حداکثری و پویاست که موتور محرک و پیشران سازمان باشند و در چارچوب گفته‌های امامین انقلاب اسلامی و شعار‌های دولت مردمی سیزدهم به امیدآفرینی بپردازد.

او خواستار باورمندی شعار «ایران قوی» از سوی روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها و تبیین آن در جامعه شد و افزود: انتخابات بزرگترین و مهم‌ترین رویداد سیاسی کشور است و روابط عمومی‌ها با همراهی رسانه‌ها مهم‌ترین نقش را در جهت ارتقای مشارکت حداکثری بر عهده دارند.

قزل سفلی با اشاره به پیشینه ۷ هزار ساله تمدنی کشور، گفت: دشمنان از پیشرفتی که به دست جوانان برومند ایرانی حاصل شده هراس دارند و برای ایجاد خلل در این فرآیند از هیچ دسیسه‌ای فروگذار نیستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس از غرب آسیا به عنوان منطقه‌ای استراتژیک و راهبردی در جهان یاد کرد و افزود: ایران اسلامی الگویی فاخر به جهان ارائه کرده است که بدون ارائه امتیاز به قدرت‌های جهانی هم می‌توان به پیشرفت و بالندگی رسید.

او با تاکید بر این موضوع که اطلاع رسانی روابط عمومی‌ها بر پایه منطق و حقایق و با پرهیز از بزرگنمایی ارائه شود، اضافه کرد: امروز با چاش‌هایی در افکار عمومی روبرو هستیم که برای غلبه بر آن‌ها و بیان حقایق به بیان دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی از سوی روابط عمومی‌ها نیاز دارند.

قزل سفلی با اشاره به مقتضیات در عصر جدید جهانی اشاره کرد و ادامه داد: گفتگو با مردم امیدآفرین است و زمینه ساز زوال ناامیدی در بطن جامعه می‌شود.

معاون استاندار فارس تصریح کرد: یکی از رسالت‌های روابط عمومی‌ها رصد نارضایتی‌های عمومی است که این امر ریشه در عدم تبیین دستاورد‌های نظام دارد.

قزل سفلی با اشاره به این موضوع که نقش روابط عمومی‌ها در حوزه بسترسازی برای رشد مشارکت‌های سیاسی ارزنده است، تصریح کرد: در استان پهناور فارس شاهد خدماتی از سوی دولت در حوزه‌های مختلف هستیم که رسانه‌ها بخشی از آن را انعکاس داده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.