با صدور حکمی از سوی رییس قوه قضاییه حجت الاسلام حسن فاطمی به سمت دادستان عمومی و انقلاب شهرستان انار منصوب شد .

آئین معارفه دادستان‌ عمومی و انقلاب شهرستان انار طی هفته جاری با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی، رئیس کل دادگستری استان کرمان،دادستان مرکز استان و سایر مقامات قضایی استان، جمعی از مسئولین کرمان و شهرستان انار برگزار خواهد شد.

در حکم انتصاب حجت الاسلام والمسلمین حسن فاطمی نژاد به عنوان دادستان عمومی وانقلاب شهرستان انار که به امضای حجت‌الاسلام و‌المسلمین محسنی‌اژه‌ای، ریاست قوه قضاییه رسیده، آمده است: امید است با در نظر داشتن اهمیت امر قضا و مسئولیت‌های سنگین ناشی از آن، اجرای عدالت اسلامی و رسیدگی به محرومان و ستم دیدگان و حمایت از حقوق مشروع مردم را سرلوحه کار خود قرار داده و در انجام وظایف الهی با رعایت دقیق موازین شرعی و قانونی همراه با سرعت لازم موفق و موید باشید.

 حسن فاطمی نژاد  بیست سال از عمر تحصیلی خود را در حوزه علمیه قم گذراند و پس از اخذ مدرک حوزوی، وارد سیستم قضائی شد .

وی ابتدای تصدی شغل قضاوت از سال۱۳۹۲تا سال ۱۳۹۵با سمت دادرس علی البدل شهرستان رابر آغاز به کار کرد و در سال ۱۳۹۵ تا سال ۱۳۹۸بعنوان دادرس علی البدل شهرستان انار به قضاوت پرداخت.

دادستان عمومی و انقلاب جدید شهرستان انار از سال ۱۳۹۸ تا سال ۱۳۹۹تصدی ریاست شعبه ۱۰۱کیفری شهرستان انار را برعهده داشت و سپس  وی بعنوان ریس شعبه دوم دادگاه عمومی این شهرستان به کار خود ادامه داد.

برچسب ها: دادستان ، کیفری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار