حل مشکلات منطقه گردشگری دهبکری در دستور کار دستگاه قضا

رییس دادگستری و دادستان به همراه جمعی از مسئولان شهرستان بم از پل‌ها و نقاط حادثه خیز مسیر بم- دهبکری بازدید کردند.

رییس دادگستری شهرستان بم باتاکید بر اهمیت جلوگیری از تضییع اموال بیت المال، گفت: با توجه به خشکسالی‌های چند سال اخیر مسئولین باید به صورت جدی‌تر با حفر چاه‌های غیرمجاز و انشعابات غیر مجاز برخورد کنند، زیرا این موارد عامل مهم تشدید کم آبی و تضییع حقوق بیت المال است.

سلمان اعظمی ساردو در حاشیه سفر به بخش دهبکری بیان کرد: دادگستری شهرستان بم پیگیر رأیی شدن شورای حل اختلاف دهبکری و وصل شدن آن به سیستم مدیریت پرونده‌های قضایی است تا مردم ابتدا مشکلات حقوقی خود را در کانال شورای حل اختلاف دهبکری مطرح و سپس به بم ارجاع شود. 

وی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات بخشداری در پیگیری و حل مشکلات منطقه دهبکری گفت: امروزه به برکت نظام و همدلی دستگاه‌ها تحول عظیمی در عملکرد بخشداری و دهیاری‌ها رخ داده  و کار اجرایی خوبی انجام شده است.

رییس دادگستری شهرستان بم با اشاره به مطالبه انجام شده در جهت تشکیل دادگاه بخش دهبکری گفت: ظرفیت و زیرساخت‌های ایجاد دادگاه بخش دهبکری هنوز مهیا نیست و در صورت فراهم شدن زیرساخت‌ها مانند ایجاد شعبه‌ای از اداره ثبت اسناد یا دیگر نیازها، پیگیری‌ها جهت ایجاد دادگاه بخش انجام می شود و اگر ظرفیت ایجاد شود مانعی برای ایجاد دادگاه بخش نداریم. 

در ادامه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکید کرد: فقط با کار جهادی از تورم مشکلات در منطقه کاسته می‌شود.

بهنام جعفری زاده گفت: یکی از مشکلاتی که در بم بیش از سایر شهر‌های کشور ملموس است، عقب ماندگی سنواتی مسائل و مشکلات است. 

وی تصریح کرد: فرمانداری و بخشداری کار‌های بزرگی انجام دادند، اما چون مسائل و مشکلات سالیان قبل حل می‌شود این کار‌ها دیده نمی‌شود، زیرا مردم امروزه با مشکلات جدیدی مواجهند و تنها با کار جهادی می‌توان از تورم مسائل و مشکلات کاست.

برچسب ها: دادگاه ، غیرمجاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.