آیت الله ناصری گفت: دشمن همواره در تلاش است تا ما را از خدا و ارزش‌های الهی دور کند، پس باید محکم و استوار با توکل به خدا بصیرتمان را افزایش دهیم.

آیت الله ناصری، امام جمعه یزد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر یزد، با اشاره به توطئه‌های دشمنان برای فتنه انگیزی در بخش‌های فرهنگی، اقتصادی و دینی در جامعه افزود: باید مراقب باشیم فریب دشمنان را نخوریم و از مسیر انقلاب و ارزش‌های والای آن دور نشویم.

امام جمعه یزد گفت: دشمن همواره در تلاش است تا ما را از خدا و ارزش‌های الهی دور کند و به فساد و فحشا و تباهی بکشاند، پس باید محکم و استوار با توکل به خدا بصیرتمان را افزایش دهیم و در مسیر الهی گام برداریم. 

آیت الله ناصری تصریح کرد: این فتنه‌ها، تحریم‌ها و دشمنی‌ها ما را استوار‌تر می‌کند وبا صبر، استقامت و بصیرت است که همواره پیروزمیدان هستیم و در مسیر انقلاب ثابت قدم می‌مانیم.

او در بخش دیگری از سخنان خود روز ملی ایمنی در برابر حوادث و بلایای طبیعی را گرامی داشت و بر آمادگی برای مقابله با حوادث و بلایای طبیعی و کاهش اثرات حوادث طبیعی در استان تاکید کرد و گفت: در موضوع آب نیز باید مسئولان استان با جدیت هم کار انتقال و هم مصرف را به درستی مدیریت کنند.

گرامیداشت سالروز وفات حضرت ام البنین (ع) و روز تکریم مادران و همسران شهدا دیگر موضوعی بود که نماینده، ولی فقیه در استان در خطبه‌های نماز جمعه شهر یزد به آن اشاره کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار