کارشناس بازار سرمایه گفت: حجم معاملات امروز بازار سهام ۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون برگه سهم بود و در نهایت هم ۳۵۹ میلیارد تومان نقدینگی افراد حقیقی از بازار سهام خارج شد.

محمد غفوری کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص روند معاملاتی امروز بازار سرمایه گفت: در معاملات امروز ۲۹ آذر شاخص کل بورس با کاهش بیش از هزار واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۱۰ هزار واحدی ایستاد شاخص کل هم وزن نیز با کاهش بیش از هزار واحدی در تراز ۷۶۱ هزار و ۳۶۳ واحدی قرار گرفت تا بازار شاهد روندی منفی باشد.

این کارشناس بازار سرمایه در ادامه بیان کرد: حجم معاملات امروز بازار سهام ۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون برگه سهم به ارزش معاملاتی حدود ۵ هزار میلیارد تومانی ثبت شده است در نهایت هم ۳۵۹ میلیارد تومان نقدینگی افراد حقیقی از بازار سهام خارج شد.

غفوری همچنین می‌گوید: امروز ۴۱ درصد بازار به عبارتی ۳۱۵ نماد در وضعیت مثبت و ۵۹ درصد بازار یعنی ۴۴۷ نماد در محدوده منفی به کار خود پایان دادند همچنین امروز صندوق‌های با درآمد ثابت شاهد ورود بیشترین میزان نقدینگی افراد حقیقی و صنعت پتروشیمی بیشترین میزان خروج نقدینگی افراد حقیقی را به خود اختصاص دادند.

او می‌گوید: امروز یک اختلال در سامانه کدال را شاهد بودیم و همچین کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۳ توسط مجلس تصویب شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار