ساخت بیش از هفت هزار مدرسه در دست اقدام توسط خيران

معاون برنامه‌ریزی و توسعه مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: هفت هزار و ۲۰۰ مدرسه با مشارکت خیران در نقاط مختلف کشور در دست ساخت است.

راشکی معاون برنامه‌ریزی و توسعه مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: خیران مدرسه‌ساز برای تکمیل روند ساخت سه‌هزار و ۵۰۰ مدرسه، متعهد به تأمین ۸۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار شده‌اند که بخشی از این طرح به صورت مشارکتی با استفاده از اعتبارات دولتی بعد از اتمام تعهدات خیران تکمیل و در اختیار آموزش و پرورش قرار می‌گیرد.

او ادامه داد: همكنون هفت هزار و ۲۰۰ مدرسه با مشارکت خیران در نقاط مختلف کشور در دست ساخت است.

راشکی گفت: مهرماه امسال، دو هزار مدرسه در کشور به بهره‌برداری رسید که هزار و ۱۰۰ واحد آن توسط خیران مدرسه‌ساز تأمین اعتبار و ایجاد شد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور با اشاره به اینکه در طول خدمت دولت سیزدهم پنج هزار مدرسه با مشارکت خیران و اعتبارات دولتی تکمیل و در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفته افزود: با این تعداد مدرسه سرانه فضای فیزیکی مدارس به ازای هر دانش‌آموز از پنج و دو دهم متر به پنج و ۲۸ دهم متر افزایش یافته است.

راشکی گفت: این سازمان با توجه به میزان افزایش جمعیت و برای تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به دنبال جبران کمبود سرانه فضای فیزیکی در مدارس کشور است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.