وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: تلاش می کنیم برای دانشجویانی که بعد از قبولی متاهل می‌شوند، تسهیلاتی فراهم کنیم.

محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به رادیو جوان گفت: با دریافت مجوز از مقام معظم رهبری، اعتباری از صندوق توسعه ملی، برای تجهیزات دانشگاهی و آزمایشگاهی به استادان دانشگاه ها اختصاص داده شده است.

‎محمدعلی زلفی گل در ‎خصوص اعتبار برای تجهیزات دانشگاهی و آزمایشگاهی عنوان کرد: خوشبختانه از مقام معظم رهبری، مجوزی را دریافت کرده ایم که از صندوق توسعه ملی٬ اعتباری برای تجهیزات دانشگاهی و آزمایشگاهی دریافت کنیم. 

‎وی در ادامه افزود: این اعتبارات، به صورت پژوهانه، برای تجهیزات آزمایشگاهی به استادان دانشگاه ها اختصاص داده می‌شود. با انجام این اقدام، امیدواریم در ظرف یک تا دو هفته آینده، تجهیزات مورد نیاز به دانشگاه‌ها تحویل داده شوند.

‎محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پاسخ به سؤالی درباره تسهیلات نقل و انتقال دانشجویان متاهل به کلانشهر‌ها خاطرنشان کرد: برای دانشجویانی که قبل از قبولی در دانشگاه متاهل شده‌اند، انتخاب شهر محل تحصیل بر عهده خودشان است؛ اما برای دانشجویانی که بعد از قبولی متاهل می‌شوند، تلاش می‌کنیم تا تسهیلاتی برای آن‌ها فراهم شود و به این دسته از دانشجویان کمک کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار