مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی قزوین گفت: در سه ماهه فصل پاییز ۱۱ نمایشگاه در محل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین برگزار شد.

احمدخورگامی مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی قزوین گفت: در سه ماهه پاییز ۱۱ نمایشگاه در محل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین برگزار شد که از این تعداد چهار نمایشگاه تخصصی بود.

وی افزود: این نمایشگاه‌ها شامل نمایشگاه دام و طیور، سازه‌های کشاورزی، صنعت ساختمان، ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی بوده است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین بیان کرد: در فصل پاییز همچنین سه نمایشگاه با عناوین تعاون، برند‌های برتر و کالای ساخت ایران با رویکرد استاندارد برای اولین بار در قزوین برگزار شد.

خورگامی یادآور شد: در این مدت چهار نمایشگاه عمومی شامل خانه ایرانی کالای ایرانی، اقوام ایرانی، ملزومات جهیزیه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین برگزار شد که نمایشگاه یلدای پاییزی نیز از امروز برپا خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه استان قزوین در حوزه کشاورزی نسبت به سایر استان‌ها از مزیت رقابتی برخوردار است و کشاورزان استان در فصل پاییز کشت و کاری ندارند، این فصل را برای برگزاری نمایشگاه تخصصی آنان انتخاب کرده که با استقبال خوبی نیز همراه بود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین بیان کرد: در این نمایشگاه‌های تخصصی آخرین دستاورد‌ها و تکنولوژی کشاورزی، سیستم آبیاری نوین، فناوری‌های نوین، پهپاد سم‌پاش و بسیاری از موارد که مورد نیاز کشاورزان است به نمایش گذاشته شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.