پیش‌بینی باران پراکنده برای استان بوشهر

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: طی ساعت‎‌هایی از ظهر فردا تا روز چهارشنبه هفته جاری در برخی نواحی خلیج فارس به ویژه مناطق شمالی و مرکزی آن بارش پراکنده باران پیش بینی می‌شود.

پیام مساعدی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در مدت یاد شده با عبور امواج ناپایدار جو علاوه بر افزایش پوشش ابر بر روی دریا، احتمال بارش پراکنده باران و رعدوبرق دور از انتظار نخواهد بود.

وی بیان کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد تا روز چهارشنبه وضعیت جوی استان در اغلب ساعات آرام پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر کمی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و افزایش ابر و فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی و روی دریا با احتمال بارش پراکنده باران پیش بینی می‌شود.

مساعدی ادامه داد: در این مدت جهت وزش باد متغیر، به طور غالب شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت هشت تا ۳۰ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت پیش بیینی شده است.

وی اظهار کرد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا در سواحل استان ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر پیش بینی می‎شود.
مساعدی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۶:۴۰، مد اول ساعت ۱۳:۴۵، جزر دوم ساعت ۱۷:۴۰ و مد دوم ساعت ۲۳:۴۰ خواهد بود.

وی یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته بهرگان (شهرستان دیلم)، جم و دیلم به ترتیب با ۶، ۷ و ۸ درجه سانتیگراد به ترتیب کمترین دما را در استان بوشهر تجربه کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.