مسئول روابط عمومی بانک ملت به باشگاه خبرنگاران جوان اعلام کرد سامانههای بانک ملت هیچ اختلالی ندارند و تمام خدمات بانکی بانک ملت طبق روال روزهای قبل در حال انجام است.
در پی اخباری در فضای مجازی در خصوص اختلال در سامانههای بانک ملی هم روابط عمومی این بانک به باشگاه خبرنگاران جوان اعلام کرد: یک اختلال در سامانه بام وجود دارد که امکان دارد در دو تا سه ساعت آینده هم ادامه دار باشد که در صورت مشکل افراد میتوانند با واحد پشتیبانی ۸۳۳۸۶ تماس گیرند.
موضوع اصلی این روزا در هوای سرد زمستان مصرف چای و نوشیدن چای است،
ما که رفتیم گفتند اختلال دارد، چه اصراری دارید که تکذیب می کنید رو راست باشید با مردم ...
بعد توقع دارید مردم پای خبرهای اون ور آب نشینند!!!