در مراسمی تشکل‌های صنفی، رانندگان کالا و مسافر، راهداران، شرکت‌های باری و مسافری، رانندگان پیشکسوت و سرمایه گذاران بخش حمل و نقل کالا و مسافر در استان تجلیل شدند.

درآیین گرامیداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری در خراسان شمالی با حضور جمعی از کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و ادارات تابعه، تعدادی از مسئولان استانی و شهرستانی، رانندگان، راهداران، شرکت‌های باری و مسافری و سرمایه گذاران بخش حمل و نقل کالا و مسافر برگزار شد.
مدیرکل راهداری، حمل و نقل جاده استان گفت: در هشت ماهه امسال، ۱۸۹ کیلومتر راه شریانی و اصلی استان با ۱۱۱۰ میلیارد ریال اعتبار بهسازی و روکش آسفالت و ۶ نقطه پرحادثه در این مدت برطرف شده و رفع ۱۳ نقطه پرحادثه در دست اقدام است. 
محمد مشتری گفت: در راه‌های روستایی نیز ۷۴ کیلومتر با صرف ۲۶۷ میلیارد تومان اعتبار زیرسازی شده است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: طی دو سال گذشته در دولت سیزدهم بیش از ۳۵۰ کیلومتر راه روستایی و اصلی آسفالت، روکش و احداث شده که میانگین این عدد نسبت به سال‌های قبل تر، ۳۰۰ درصد افزایش داشته است.
کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی هم به مناسبت گرامیداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری با حضور در گلزار شهدای بجنورد، به مقام شامخ شهیدان ادای احترام و با آرمان‌های والای امام (ره) و شهدای والامقام تجدید میثاق کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.