استاندار خراسان شمالی در خصوص هدف‌گذاری دولت در استان گفت: در دولت سیزدهم فعالیت‌های اقتصادی ارزشمندی برای توسعه و پیشرفت خراسان شمالی انجام شده است.

محمد رضا حسین نژاد گفت : تولید برنامه معرفی ظرفیت‌های مختلف استان‌ها درصدا و سیما در راستای جهاد تبیین و اطلاع رسانی به مردم در مورد تشریح خدمات دولت بسیار موثر است.
او  گفت: از ابتدای دولت سیزدهم رشد هفتاد درصدی احیای بنگاه‌های اقتصادی را شاهد هستیم و در ادامه کاهش سه درصدی نرخ بیکاری و کسب رتبه سوم امنیت سرمایه گذاری در کشور از مهم‌ترین اتفاقات رخ داده است.
استاندار گفت : با توجه به اینکه نسبت مصارف به منابع بانکی در استان بیشتر است، اما ۱۶۶ درصد پرداخت تسهیلات از سوی بانک‌های استان انجام شده است.

بهبود شرایط کسب و کار در استان


حسین نژاد، توزیع بیش از بیست هزار تن کالا، بهبود چهار درصدی فضای کسب و کار را از دیگر اقدامات برشمرد.
او  گفت: در سال ۱۳۹۹، نوزده تن گندم خریداری شد درحالیکه در دو سال گذشته ۲۰۶ هزار تن گندم خریداری شده است.
حسین نژاد در ارتباط با وضعیت تورم نیز گفت: با توجه به اهمیت مهارتورم، همه شاخص‌های اثرگذار در حوزه‌های مختلف احصا شد با این تلاش صورت گرفته جایگاه تورم به وضعیت بهتری رسیده است.

۳۰۰ کیلومتر احداث آسفالت راه


استاندار خراسان شمالی به فعالیت‌های حوزه عمرانی نیز اشاره کرد و افزود: ۳۰۰ کیلومتر احداث آسفالت و روکش راه‌های روستایی، ۲۳۴ کیلومتر روکش تقویتی در راه‌های اصلی، افتتاح۲۷۴ کلاس درس با اجرای ۷۸ طرح آغاز شده است.

هدف گذاری ۲۴ هزارو ۷۵۲واحد مسکونی شهری

استاندار خراسان شمالی گفت : عملیات اجرایی ۲۴ هزارو ۷۵۲واحد مسکونی شهری و روستایی شروع شده است که امیدواریم تا یک سال آینده نود درصد آن به بهره برداری برسد.
استاندار در پایان به اجرای دویست کیلومتر شبکه داخلی فیبر نوری، اجرای طرح انتقال آب و برخورداری نود و شش درصد از روستا‌ها از اینترنت پرسرعت نیز اشاره کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.