مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: راهداری خراسان شمالی برای اجرای طرح زمستانی در استان آمادگی کامل دارد.

 محمد مشتری در جلسه کمیسیون اجرایی آیین نامه مدیریت ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی گفت: راهدارخانه‌ها آمادگی لازم را برای اجرای طرح زمستانی دارند و همچنین شن و نمک مورد نیاز خریداری و ذخیره شده است.
وی با اشاره به مصوبات جلسه قبل این کمیسیون خواستار برقراری ارتباط و نصب Bts در محدوده دو راهی دشت و تونل جنگل گلستان شد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، آمار تصادفات و جان باختگان سوانح رانندگی در جاده‌های استان را مدنظر قرار داد و گفت: بر اساس آمار هفت ماهه پزشکی قانونی و آمار هشت ماهه پلیس راه استان، شمار تصادفات و جانباختگان جاده‌ای در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است و باید با همکاری و همفکری یکدیگر شاهد کاهش این آمار باشیم.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی نیز گفت: فرمانداری‌های شهرستان‌ها جلسات کمیته ایمنی راه‌ها برگزار و مصوبات آن را به استان ارسال کنند.
مهدی رشیدی بر بازبینی نقاط حادثه خیز در کمیته یاد شده تاکید کرد و ادامه داد: باید آموزش و فرهنگ سازی ترافیک افزایش یابد ضمن این که جرائم رانندگی برای رانندگان به موقع ارسال شود، در غیر این صورت قدرت بازدارندگی نخواهد داشت.
رئیس پلیس راه خراسان شمالی هم با اشاره به افزایش تصادفات جاده‌ای امسال در مقایسه با سال گذشته گفت: نقاط حادثه خیز باید آشکار سازی شود، همچنین برای افزایش فرهنگ ترافیک، همه دستگاه‌های اجرایی پای کار بیایند.
سرهنگ اسپیدکار افزود: طبق مکاتباتی که با مقام قضایی انجام دادیم، خودرو‌هایی که به شکل بحرانی و خطرناک تردد می‌کنند به مدت یک هفته توقیف خواهند شد.
طرح زمستانی هم زمان با سراسر کشور ۲۱ آذر سه شنبه آغاز می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.