یک نفر از اراذل و اوباش در فسا هنگام دستگیری با ماموران پلیس درگیر و مجروح، و همچنین یک نفر دیگر با ۳۰ فقره سابقه دستگیر شد.

سرهنگ محمد عبادی نژاد معاون عملیات پلیس فارس بیان کرد: در اجرای دستور کتبی بازپرس شعبه اول دادسرای شهرستان فسا مبنی بر دستگیری فردی اراذل و اوباش با سابقه متعدد کیفری، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی شهرستان فسا تحقیقات خود را آغاز کردند و با اقدامات فنی و تخصصی مخفیگاه فرد اراذل و اوباش را شناسایی و با هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند.

معاون عملیات پلیس فارس ادامه داد: متهم با مشاهده پلیس به سمت ماموران حمله‌ور و با کمک اعضای خانواده قصد متواری شدن داشت که کارکنان زبده با رعایت قانون به کارگیری سلاح پای او را مجروح و او را دستگیر کردند.

سرهنگ عبادی‌نژاد با بیان اینکه متهم به بیمارستان اعزام شد و حال عمومی وی رضایت‌بخش است، گفت: در سوابق متهم جرایمی از قبیل شرکت در سرقت مسلحانه، حمل سلاح گرم، اخلال در نظم عمومی، تهدید با چاقو، تخریب اموال عمومی و ایجاد جراحات با چاقو به چشم می‌خورد.

این مقام انتظامی ضمن هشدار به اراذل و اوباش، تصریح کرد: پلیس برای برقراری نظم و امنیت و ارتقاء احساس آرامش در بین مردم با مخلان به طور قاطع و قانونی برخورد می‌کند. 

دستگیری فرد اراذل و اوباش با ۳۰ فقره سابقه کیفری 

فرمانده انتظامی شهرستان فسا از دستگیری یک نفر از اراذل و اوباشی خبر داد که ۳۰ فقره سابقه کیفری در پرونده دارد.

سرهنگ فرهاد آراوند فرمانده انتظامی شهرستان فسا نیز اظهار کرد: در پی امدادخواهی شهروندان مبنی بر قدرت نمایی و اخلال در نظم عمومی توسط فردی اوباش در یکی از نقاط پر تردد شهر، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری قرار گرفت.

او با بیان اینکه فرد اراذل و اوباش سریعا از محل متواری شده بود، ادامه داد: ماموران کلانتری تحقیقات خود را آغاز کردند و موفق شدند مخفیگاه متهم را شناسایی کنند و او را در عملیاتی ضربتی دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دهند.

فرمانده انتظامی فسا با اشاره به اینکه در سوابق متهم ۳۰ فقره سابقه کیفری از جمله نزاع و درگیری، قدرت نمایی، تهدید و اخلال در نظم عمومی به چشم می‌خورد، گفت: اراذل و اوباش مذکور برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

سرهنگ آراوند با بیان اینکه در بازرسی از متهم یک قبضه سلاح سرد کشف شد، تصریح کرد: امنیت عمومی، خط قرمز پلیس است؛ به همین جهت طرح برخورد با اراذل و اوباش با جدیت در حال اجراست.

فسا در فاصله ۱۴۹ کیلومتری شیراز قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار