مهم‌ترین حوادث ۱۰ مردادماه ۱۴۰۲ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 مهم‌ترین حوادث روز سه‌شنبه ۱۰ مردادماه ۱۴۰۲ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری اراذل و اوباش توسط پلیس بیضا و کشف اسلحه

فرمانده انتظامی شهرستان بیضا از دستگیری ۲ نفر اراذل و اوباش که موجب سلب آسایش شهروندان شده بودند، خبر داد.

سرهنگ محمود نجفی بیان کرد: در پی تماس شهروندان با پلیس ۱۱۰ مبنی بر اینکه ۲ نفر از اراذل و اوباش در روستای "دشمن زیاری" بیضا ضمن درگیری و تیر‌اندازی هوایی با اسلحه شکاری، موجب سلب آسایش عمومی و ایجاد رعب و وحشت بین شهروندان شده است، که سریعا دستگیری آنان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی بیضا متهمین را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در اقدامی غافلگیرانه و ضربتی، موفق شدند هر ۲ نفر اوباشان سابقه‌دار را دستگیر و برای بررسی بیشتر به مقر پلیس انتقال دهند.

سرهنگ نجفی با بیان اینکه در سوابق متهمان جرایمی از قبیل ضرب و شتم، تخریب و رعب و وحشت برای شهروندان و قدرت‌نمایی به چشم می‌خورد، گفت: در بازرسی از این افراد یک قبضه سلاح شکاری کشف شد.

این مقام انتظامی گفت: پلیس با پوشش اطلاعاتی کامل و گشت‌زنی‌های محسوس و نامحسوس در حوزه استحفاظی، به هیچ عنوان اجازه عرض اندام به هنجارشکنان را نخواهد داد.

خودرو ام وی ام سرقتی در شیراز

فرمانده انتظامی شیراز از توقیف سواری ام وی ام مسروقه در ورودی این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ فرج شجاعی گفت: ماموران انتظامی کلانتری "۳۲ گلشن" شیراز با اقدامات پلیسی از عبور یک سواری ام وی ام مسروقه در محور‌های مواصلاتی منتهی به این شهرستان مطلع شدند.

او گفت: ماموران سریعا به محور‌های مواصلاتی اعزام و خودرو مورد نظر را در ورودی شیراز شناسایی و دستور ایست داده که راننده بدون توجه به فرمان پلیس با سرعت غیرمجاز اقدام به فرار کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز افزود: خودرو مورد نظر پس از هماهنگی با دیگر عوامل گشتی و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز متوقف و بلافاصله راننده نیز دستگیر شد.

سرهنگ شجاعی با بیان اینکه در بررسی اولیه مشخص شد خودرو سابقه سرقت از شهرستان "اسلام آباد غرب" از توابع استان کرمانشاه می‌باشد، گفت: سارق برای سیر مراحل قانونی به مقر پلیس منتقل شد.

کشف ۲ دستگاه موتورسیکلت مسروقه در طرح سرکشی از پارکینگ‌ها 

فرمانده انتظامی سرچهان از اجرای طرح سرکشی از پارکینک‌ها و کشف ۲ دستگاه موتورسیکلت مسروقه خبر داد.

سرهنگ محسن لشکری بیان کرد: در اجرای طرح‌های افزایش ضریب امنیت اجتماعی، پلیس آگاهی شهرستان طرح سرکشی از پارکینگ‌ها و توقفگاه‌ها با به کارگیری تجهیزات خاص به مرحله اجرا گذاشت.

او گفت: کارشناسان پلیس آگاهی در اجرای این طرح از موتورسیکلت‌های توقیفی بازدید و موفق به کشف ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی شدند.

سرهنگ لشکری با اشاره به رعایت نکات ایمنی و نصب سیستم‌های بازدارنده بر روی وسایط نقلیه، به شهروندان توصیه کرد هرگونه مورد مشکوک را به پلیس ۱۱۰ اعلام کنید.

 ایست پلیس به خودرو حامل مواد افیونی

فرمانده انتظامی شهرستان فسا گفت: ۳۸ کیلوگرم تریاک در بازرسی از خودرو ۴۰۵ کشف و راننده نیز دستگیر شد.

سرهنگ محمدهاشم قسام در تشریح این خبر اظهار کرد: افسران پلیس مبارزه با مواد مخدر فسا حین کنترل محور‌های مواصلاتی به یک خودرو پژو ۴۰۵ مشکوک و با علائم هشداری دستور توقف آن را صادر کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو که از شهرستان همجوار به سمت شیراز در حرکت بود، ۳۸ کیلوگرم تریاک کشف و راننده نیز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فسا با بیان اینکه متهم روانه دادسرا شد، تصریح کرد: برخورد با قاچاقچیان مواد افیونی که سود خود را در ابتلای هموطنانشان به بلای خانمان سوز اعتیاد جستجو می‌کنند، به صورت جدی در دستور کار پلیس این شهرستان قرار دارد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار