توزیع ۱۴ هزار تن آرد در بین روستاییان کرمانشاه

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه گفت : ۱۴ هزار تن آرد از ابتدای امسال تاکنون در بین روستاییان استان توزیع شده که در مقایسه با ارسال افزایش یا کاهش پیدا نکرده است.

ایرج صفایی مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه با بیان اینکه ماهانه به طور متوسط هزار و ۶۰۰ تن آرد در مناطق روستایی استان توزیع می‌شود، گفت : روند توزیع آرد در سطح شهرستان‌های استان و تمام روستا‌ها با کمک اتحادیه‌ها و شرکت‌های تعاونی روستایی زیر پوشش انجام می‌شود و تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه سرانه آرد مصرفی در بین مناطق روستایی در استان کرمانشاه در مقایسه با سال گذشته هیچگونه تغییری پیدا نکرده است، افزود: سرانه مصرف آرد در روستا‌های استان بین ۸.۵ تا ۱۲ کیلوگرم براساس جمعیت است.

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه ادامه داد: این اداره کل در حال حاضر وظیفه توزیع ۵۵ درصد از آرد سهمیه استان را در حوزه روستایی برعهده دارد که توزیع مابقی این سهمیه را دهیاری‌ها برعهده دارند.

صفایی افزود: توزیع آرد سهمیه‌ای هم اکنون در ۲ بخش شهرستان کرمانشاه، پاوه، جوانرود، روانسر، ثلاث باباجانی، گیلانغرب، اسلام آباد به طور کامل برعهده این تعاون روستایی است و سایر شهرستان‌ها برعهده دهیاری‌ها و سایر بخش‌ها است.

وی با بیان اینکه کنگاور از ماه آینده به تعداد این شهرستان‌ها افزوده می‌شود، یادآور شد: با فرمانداران سایر شهرستان‌ها مکاتبه شده تا در راستای یکسان سازی امر توزیع که متولی آن سازمان تعاون روستایی است صددرصد آرد سهمیه‌ای آن توسط این اداره کل در استان صورت گیرد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار