مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: تعامل و هم‌افزایی دستگاه‌های خدمات‌رسان در رسیدگی به مطالبات و مشکلات جامعه هدف مهم و ضروری است.

علیرضا حسین‌نژاد در دیدار با مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل، اظهار کرد: کمیته امداد و جمعیت هلال احمر استان اردبیل به عنوان شرکای اجتماعی می‌توانند با هم‌افزایی بیشتر در کنار هم در کمک‌رسانی به مددجویان و مردم نیازمند اقدامات خوبی داشته باشند.

او با قدردانی از خدمات درمانی ارائه شده توسط جمعیت هلال احمر استان اردبیل در شهرستان‌ها به افراد کم‌برخورد و نیازمند تصریح کرد: این جمعیت تأثیرگذاری خود را در تمامی حوزه‌ها به عینه ثابت کرده و ما نیز آماده تعامل همه‌جانبه با این نهاد هستیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به لزوم دستگیری از فقرا و نیازمندان، گفت: در پایان سال شاهد جشن نیکوکاری و ضیافت رمضان خواهیم بود که همچون سنوات گذشته، امیدواریم با همکاری هلال احمر بتوانیم بسته‌های معیشتی مناسبی را در بین مددجویان توزیع کنیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل نیز در این دیدار با بیان اینکه تمامی اقدامات جمعیت هلال احمر در راستای تسکین آلام بشری است، گفت: جمعیت هلال احمر در هر نقطه‌ای که احساس شود مردم دچار دردمندی شده‌اند، بی‌شک در آنجا حضور خواهند داشت.

حمید قویدل افزود: این جمعیت با تمام خدمات درمانی و داوطلبی در کنار مددجویان و مردم نیازمند استان است و همکاری این دو نهاد در تفاهمنامه‌ها می‌تواند به کاهش زمان خدمات‌رسانی افراد نیازمند منجر شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.