شرکت صنعت رایان پارس صبح جمعه (۱۷ آذر ۱۴۰۲) در سفر رئیس جمهور به البرز با حضور عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت در اشتهارد استان البرز آغاز به کار کرد.

مهدی موحد مدیرعامل صنعت باتری در این مراسم، با اشاره به اهمیت باتری‌های سیلد اسید در ایجاد پایداری در چرخه تولید و خدمات گفت: بیش از این عمده نیاز کشور از طریق واردات تامین می‌شد که با راه‌اندازی خط تولید کامل باتری‌های سیلد اسید در مجموعه‌ای به مساحت ۳۰ هزار متر مربع و تولید محصولات منطبق با دانش روز و استاندارد‌های بین‌المللی، وابستگی به واردات در این حوزه به صورت کامل قطع شده است. او در ادامه افزود: که همه فعالیت‌های صنعت باتری با محوریت استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا صورت میپذیرد و برپایه دانش فنی و توانمندی‌های ایجاد شده بنا داریم که به زودی در بازار‌های منطقه‌ای حضور پرقدرتی داشته باشیم.م

هدی موحد اعلام کرد: طرح توسعه صنعت باتری در حوزه باتری‌های لیتیوم نیز در درست اجرا بوده و خط تولید این باتری که به عنوان باتری نسل آینده نیز شناخته می‌شود، در اوایل سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

شرکت صنعت رایان پارس که با نام تجاری «صنعت» شناخته می‌شود، طی دوره فعالیت خود با تعریف انواع طرح و پروژه‌های توسعه‌ای، تحقیقاتی و کیفی، توانسته است با راه اندازی خط تولید کامل باتری‌های سیلد اسید از ریخته گری شبکه تا شارژ راه اندازی باتری، بخش عمده‌ای از نیاز کشور را مرتفع کند. این شرکت ظرفیت سالانه ۵۰۰ هزار عدد یعنی ۱۵۰۰ تن تولید در سال را دارد.

برچسب ها: صنعت ، صنایع تولیدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.