با حضور معاون رئیس جمهور؛

اولین شرکت هم آفرینی تخصصی در ایران افتتاح شد

با حضور روح الله دهقانی فیروزآبادی اولین شرکت هم آفرینی تخصصی کشور در حوزه صنایع غذایی در استان البرز افتتاح شد.

مدیرعامل این شرکت گفت: این شرکت با هدف ایجاد و توسعه نوآوری در صنایع غذایی و فناوری‌های زیستی، با بهره‌گیری از پتانسیل شرکت‌های دانش بنیان، فناوران و نخبگان کشور تاسیس شده است.
 
 محدثه زارعی ادامه داد: شرکت توسعه و تولید قراردادی البرز با تشکیل یک شبکه گسترده از زنجیره ارزش محصولات غذایی و زیستی، تلاش خواهد کرد تا چالش‌های موجود در دو طرف مخاطب را حل کند. در ابتدا، شرکت‌های نوپا و فناوران می‌توانند از خدمات این شرکت بهره‌مند شوند و با تولید بدون کارخانه و تولید قراردادی، شتابدهی و توسعه کسب و کار، خود را تقویت کنند.
 
محدثه زارعی رسالت این شرکت را نوآوری در صنایع غذایی و فناوری‌های زیستی با بهره‌گیری از پتانسیل دانش بنیان‌ها عنوان داشت و ادامه داد: شرکت توسعه و تولید قراردادی البرز امکان تحقیقات قراردادی، مدیریت نوآوری، افزایش بهره وری و رفع چالش‌های صنعت به واسطه فناوران را برای شرکت‌های صنعتی بزرگ فراهم می‌کند و علاوه بر آن، ظرفیت خالی خطوط تولید آن‌ها را نیز بهبود می‌بخشد. 

مدیرعامل شرکت هم آفرینی البرز گفت: این شرکت با سرمایه گذاری بخش خصوصی فعالیت خود را آغاز کرده است و نه تنها به توسعه اقتصادی کشور کمک می‌کند، بلکه نقش مهمی در اشتغالزایی و افزایش توان رقابتی صنایع مرتبط خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.