استاندار البرز گفت: ۵۶ پروژه با ۱۹ هزار میلیارد تومان در سفر دوم رئیس جمهور به بهره برداری رسید و ۲۰ هزار میلیارد تومان نقدینگی برای بخش اقتصادی استان به صورت کامل جذب شد.

مجتبی عبداللهی در جلسه پیگیری مصوبات سفر دوم رییس جمهور و هیات دولت به استان البرز که روز یکشنبه ۱۹ آذر ماه ۱۴۰۲ در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد گفت: پیروز اصلی در این سفر مردم هستند چراکه با حضور و استقبال پرشور خود، بار مسئولیت را بر دوش خدمتگزاران خود سنگین‌تر کردند و با امید و اعتماد، خواست و انتظارات خود را اعلام کردند.
عبداللهی گفت: وحدت و انسجام مجموعه مدیران استان از جمله مواردی بود که مورد توجه رئیس جمهور قرار گرفت و باید این روند را با هدف جبران کمبود‌ها و تقویت زیرساخت‌های استان ادامه دهیم باید تلاش‌های خود را افزایش دهیم و با همپوشانی و تعامل نسبت به تحقق مصوبات سفر اقدام کنیم.
وی افزود: باید با توجه به منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در راستای تبیین گری دستاورد‌ها و امید آفرینی تلاش ویژه‌ای داشته باشیم. 
وی افزود: مدیران استان باید در محله‌های محروم استان حضور یابند و از نزدیک به بررسی مشکلات و حل آن‌ها اقدام کنند همچنین شهرداران به محله‌های محروم استان ورود جدی داشته باشند، شاید کوچکترین توجه مدیران به این محله ها، منشا نجات و توانمندسازی افراد کم برخوردار شود.
وی افزود: ۵۶ پروژه با ۱۹ هزار میلیارد تومان در این سفر مورد بهره برداری قرار گرفت و ۲۰ هزار میلیارد تومان نقدینگی برای بخش اقتصادی استان به صورت کامل جذب شد.
عبداللهی گفت: در این سفر نیز ۲۰ هزار میلیارد تومان اعتبار و تسهیلات بانکی برای توسعه اقتصادی استان مصوب شد.
استاندار البرز گفت: شهرداران و مجموعه استان باید در راستای تحقق اهداف نهضت‌های مدرسه سازی، اماکن ورزشی، مراکز بهداشتی و درمانی همراهی ویژه‌ای داشته باشند. 
وی افزود: از مدیران استان بویژه شهرداران انتظار می‌رود که نهاد‌های حمایتی بویژه بهزیستی را در راستای خدمت به جامعه هدف خود، همراهی و مساعدت کنند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.