مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: ۳ هزار میلیارد ریال تعاملات ریالی بین این نهاد حمایتی و مراکز نیکوکاری استان برای کمک به نیازمندان انجام شده است.

جمال شیبه امروز در همایش تجلیل از موسسات خیریه، مراکز نیکوکاری و گروه‌های جهادی استان خوزستان در محل مجتمع فجر سپاه اهواز گفت: تعامل کمیته امداد با مراکز نیکوکاری برای حمایت هر چه بیشتر از اقشار کم برخوردار استان بیش از پیش قوت گرفته است.

او افزود: مراکز نیکوکاری شرکای معنوی کمیته امداد هستند و در این مسیر مقدس انتظار داریم که تمامی مراکز با این نهاد حمایتی همکاری کنند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان با اشاره به سه هدف بزرگ در تاسیس این نهاد شامل توجه ویژه به محرومان، توسعه فرهنگ نیکوکاری و رفع مشکلات محرومان با کمک خود مردم ادامه داد: بر اساس تاکید مقام‌معظم رهبری، کمیته امداد باید بر کمک‌های مردمی تکیه کند و این تفکر در این نهاد حمایتی حاکم شده که از ظرفیت‌های مردمی و مراکز نیکوکاری استفاده بهتر شود.

در ادامه این همایش حجت الاسلام عبدالرحیم سلطانی‌فر نماینده مراکز نیکوکاری خوزستان نیز گفت: مردم همیشه همیار این نظام بودند به همین دلیل همواره باید جایگاه آن‌ها حفظ شود و حل مشکلات آن‌ها در اولویت کار تمام مدیران و مسئولان قرار گیرد.

او  ادامه داد: با اعتماد به مردم و توجه به خواسته‌های آن‌ها بهترین نتیجه حاصل شده است.

نماینده مراکز نیکوکاری خوزستان افزود: در خوزستان ظرفیت‌های مردمی زیادی وجود دارد و باید از این موقعیت بهترین استفاده را برای رفع محرومیت انجام داد.

حجت الاسلام سلطانی‌فر با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب مهمترین مسئله را حوزه فرهنگ می‌دانند، گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی ابزار و قوانینی دارد و باید برای ترویج یک فرهنگ جریان سازی مردمی انجام شود.

او می‌گوید: امروز اصلی‌ترین مسئله در رفع محرومیت حل‌‍کردن مشکلات با توان خود فرد است و باید استقلال مالی در اقشار محروم تقویت شود.

به گفته نماینده مراکز نیکوکاری خوزستان، در این شبیخون فرهنگی باید جریان‌سازی فرهنگی مردمی تقویت شود.

 ۱۳۰ هزار خانواده در خوزستان زیر پوشش کمیته امداد هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.