رئیس دادگستری اندیمشک گفت: پرونده اختلاف مالی به ارزش ۱۱ میلیارد تومان و در قالب پویش به عشق امام حسین (ع) می بخشم با صلح و سازش مختومه گردید.

کریم صحرایی در گفتگو با روابط عمومی توسعه حل اختلاف استان خوزستان پیرامون این پرونده اظهار داشت: با توجه به ماهیت شورای حل اختلاف مبنی بر صلح و سازش پرونده ها، مدتی پیش یک فقره پرونده اختلاف مالی به ارزش یازده میلیارد تومان به شعبه ۸ شورای حل اختلاف اندیمشک جهت حل و فصل و ایجاد مصالحه بین طرفین پرونده ارجاع شد.

وی افزود: اعضای این شعبه پس برگزاری جلساتی و دعوت طرفین به اصلاح ذات البین، خوشبختانه توانستند در اقدام جهادی و بسیار ارزشمند این پرونده را منتهی در قالب پویش به عشق امام حسین (ع) به صلح و سازش منتهی کنند و با حصول این سازش، چندین پرونده جاری مرتبط با این موضوع نیز حل و فصل گردید.

رئیس دادگستری اندیمشک در ادامه ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های اعضای شعبه ۸ شورای حل اختلاف این شهرستان در صلح دادن این پرونده مهم،گفت: امروز شورای حل اختلاف بعنوان یک نهاد مستحکم در ترویج فرهنگ صلح و سازش می باشد که بسیاری از مسائل قبل از ورود به دادگستری توسط مصلحین، به مصالحه می انجامد.

برچسب ها: صلح و سازش ، خوزستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار