رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: خط کشی سرد، اصلاح شیروانی، نصب گاردریل و علائم ایمنی از جمله اقدامات انجام شده در راستای کاهش تصادفات در جاده ها است.

 احمدی رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: طی هشت ماه گذشته این اداره در ۲ هزار و ۴۰۶ کیلومتر از محور‌های استان خط کشی سرد انجام داده است.

او افزود: همچنین عملیات اصلاح شیب شیروانی در ۱۲۱.۹ کیلومتر از جاده‌های استان نیز از دیگر اقدامات اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی در طی هشت ماه گذشته بوده است.

رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی با اشاره به اینکه از دیگر امور مربوط به ایمنی راه ها، نصب گاردریل می‌باشد، یادآور شد: در طی هشت ماهه امسال در ۱۶.۵ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی استان عملیات نصب گاردریل اجرایی شده است.

احمدی اظهار کرد: طراحی، ساخت، جانمایی و نصب تابلو نیز از دیگر امور محوله به این اداره بوده که بر این اساس در طی هشت ماهه گذشته ۶ هزار و ۹۰۶ عدد تابلو و علائم ایمنی در جاده‌های استان نصب شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.