مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: در ۸ ماه گذشته بیش از ۱۱۴ هزار سفر برون شهری ناوگان حمل و نقل عمومی ثبت شده است.

جلال زاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی با اشاره به جابجایی یک میلیون و ۳۸۰ هزار و ۴۷۴ مسافر در ۸ ماه گذشته در استان گفت: در این مدت این تعداد مسافر در قالب ۱۱۴ هزار و ۹۷۴ سفر در استان با ناوگان عمومی جابه جا شده اند.

او افزود: یک میلیون و ۶۵ هزار و ۷۷۴ مسافر در قالب ۵۶ هزار و ۹۱۴ سفر با اتوبوس، ۱۸۹ هزار و ۱۸۱ مسافر در قالب ۲۴ هزار و ۳۴۰ سفر با مینی بوس و همچنین ۱۲۵ هزار و ۵۱۹ مسافر در قالب ۳۳ هزار و ۷۲۰ سفر نیز با سواری‌های کرایه جابه جا شده اند.

جلال زاده اظهار کرد: در زمان مذکور ۸۱۵ هزار و ۴۸۰ مسافر در قالب ۷۳ هزار و ۲۴۲ سفر مربوط به داخل استان و ۵۶۴ هزار و ۹۹۴ مسافر در قالب ۴۱ هزار و ۷۳۲ سفر خارج استانی بودند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی با اشاره به این که عمده سفر از استان مربوط به استان‌های سیستان و بلوچستان خراسان رضوی و یزد بوده است، بیان کرد: بیشترین جابه جایی مسافر از شهرستان طبس با ۵۴۷ هزار و ۵۷۷ مسافر و کمترین نیز از شهرستان درمیان با ۷ هزار و ۷۱۴ مسافر در استان بوده است.

 ۴۵ شرکت و موسسه حمل و نقل مسافر با ۸۱۰ ناوگان و هزار و ۴۶۰ راننده در خراسان جنوبی فعالیت دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار